شايعه سازي و جنگ رواني پوشالي ولي فقيه نظام!


ضرب المثلي هست كه مي گويد: «ابلهي گفت و احمقي باور كرد!»
يك خبر كاملا دروغ و بي پايه و اساس را رژيم آخوندها  بوسيله «آيت الله بي بي سي » شايعه  و  در بوق مي كند و  «راديو فردا» و «صداي آمريكا» و ... هم آن را  بسيار ابلهانه  انتشار ميدهند!
 خبري كه آنقدر پوشالي و بي پايه و اساس است كه  روز بعد خود رژيم آن را ” گمانه زني ” و شايعه اعلام مي كند. 
” برخلاف گمانه زني و  و شایعات مطرح شده، عامل دستگیر شده مرتبط با انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی یک زن است.
 به گزارش تسنیم، روز گذشته و پس از اعلام خبر دستگیری این فرد از سوی سخنگوی ناجا، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر دستگیری عامل اصلی این انفجار در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که اخبار به دست آمده حاکی از آن است که این گمانه‌زنی‌ها صحت ندارد.”
گشتاپوي رژيم دود و دم راه مي اندازد  و نعل وارونه مي زند كه رد پاي چيز ديگري را گم كند كه گم شدني نيست!
اين چه چيزي است كه خامنه اي و نظام زهر خورده و در باتلاق گير كرده اش ميخواهد با اين شايعه پراكني و جنگ رواني پوشالي و ميان تهي   بپوشاند و ردش را گم كند؟

روشن است. جام زهر و شکست هاي پي درپي در سوريه و تلفات سنگين  گله هاي  پاسداران و حزب الشيطان(حزب الله لبنان) , رژيم را بيش از هر زماني در تنگنا قرار داده و  مخصوصا  بعد از ديدار  خانم رجوي با جرج صبرا   اينجا  از هيئت مذاکره کننده سوريه حسابي روحيه اش را باخته و نيازمند يك جنگ رواني كرده  است .   از اين رو يک جنگ رواني کثيف  عليه مجاهدين براه انداخته است که از طرف آيه ا لله بي بي سي و راديو فردا وساير باند هاي وزارت اطلاعات مانند تواب تشنه بخون و .... نيز پشتياني ميشود . 
راستي چرا اين رسانه ها خبر ديدار خانم رجوي با جورج صبرا را منتشر نمي كنند اما شايعه رژيم تروريستي آخوندها را در بوق مي كنند؟

پرسشي است كه هر ايراني لازم است در باره اش فكر كند و  پاسخي برايش داشته باشد.

هدف رژيم از اين جنگ رواني و راه اندازي دود و دم و ايجاد گرد و خاک چيزي نيست ، الا اينكه  شکست هايش را در داخل و خارج وبويژه در سوريه بپوشاند كه پوشاندني نيست.
در پي ضربات و شكست هاي رژيم در سوريه روحاني و ظريف هم به اقتضاي ماهيت واقعي خود  ماسك مدره نمايي را به كناري نهاده و يكي جنايتهای پاسداران در «جاي جاي افغانستان، عراق، سوريه، لبنان، فلسطين» را «رشادت و دلاوريهای سردار سليماني» توصيف كرد.  ديگري  محمد اجواد ظریف وزير خارجه دولت شيخ حسن روحاني  كه برخي محافل غربي او را مدره معرفي مي كنند، در نامه یی به حسن نصرالله، در رثاي مصطفی بدرالدین سرکرده جنایتکار حزب الله، شعبه لبناني سپاه پاسداران، او را «مردی بزرگ و خستگی ناپذیر» و «سراپا عشق و شور و حماسه در دفاع از آرمانهای حق طلبانه اسلام» نامید و عبداللهيان معاون ظريف، به دستور روحاني «در راس يك هيأت امنيتي و سياسي» در مراسم تدفين او شركت كرد.                                                                                                         جان کربي، سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در کنفرانس خبري روز چهارشنبه اقدام ظريف براي تسليت به دبير کل حزب‌الله لبنان براي مرگ «مصطفي بدرالدين» را «مأيوس‌کننده» خواند.
مصطفي بدرالدين كه در 35 سال گذشته عملیات تروریستی بیشماری را در كارنامه خود دارد، يكي از مسئولان كشتار نيم ميليون مردم بیدفاع سوریه به ویژه زنان و کودکان و آواره كردن 12 ميليون نفر دیگر از آنها به دستور شخص خامنه اي رهبر رژيم آخوندي است. وي به خاطر شركت در ترور رفيق حريري نخست وزير سابق لبنان از سوي دادگاه بين المللي جنايي تحت محاكمه قرار داشت.                    اينجا بيشتر بخوانيد
بنابر اين قلب و نقطه کانوني تروريسم ، همين رژيم آخوندي است که تروريزم وبنياد گرايي را در سراسر عالم گسترش داده و پدر جد داعش است . از  رژيمي  که وزير خارجه به اصطلاح مدره اش يعني ظريف ازجلاد مردم سوريه «سيد مصطفي بدرالدين» از حزب الشيطان تجليل ميکند و او را «مرد بزرگ و خستگي ناپذير» و «سراپاعشق وشورو حماسه در دفاع از آرمانهاي حق طلبانه اسلام» معرفي ميکند. اين گونه تبليغات دروغ عليه مجاهدين چيز تازه اي نيست و اين  نشاندهنده  چنته خالي اين  رژيم ميباشد.
...
شايعه ي آخوند ساخته اي  كه  راديو فردا و بي بي سي و صداي آمريكا آن را بازتاب دادند:
سخنگوی نیروی انتظامی ایران مدعی شد که یکی از افرادی که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ۱۳۶۰ «دست داشته»، با «همکاری پلیس اینترپل» دستگیر شده است.                               به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید منتظر المهدی، روز شنبه ۲۵ اردیبهشت، گفت: «به دنبال همکاری‌های پلیس اینترپل و پیگیری‌های پلیس ایران، یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین که در انفجار حزب جمهوری دست داشت در کشور آلبانی شناسایی و دستگیر شد».