ما همه سوگواريم, امّا چه كسي امروز سوگوار نيست؟!



راديو, تلويزيون و روزنامه هايش را ببينيد, رژيم ولايت فقيه دشمن ترين دشمن ايران و ايراني كه خود زلزله اي است كه در مقياس ريشتر نمي توان آن را اندازه گيري كرد. بله خوب ببينيم كه اوست ونگران اعتراضات اجتماعي است و خبر آورار شدن خانه هاي مردم بر سرشان را مسكوت مي گذارد و از امداد رساني خودداري مي كند. زيرا خود باعث و باني اين زلز له ها  و عواقب آن است. سرزميني و ملتي را غارت كرده و هست و نيستش را به يغما برده است و براي پيشبرد تروريسمش در آمريكاي لاتين و جنوب لبنان و سوريه و ... سرمايه هاي اين ملت را بكار مي گيرد. به حاميان استعماريش و مماشات گران با قراردادهاي ميهن بر باده هست و نيست اين ملت را به باد ميدهد. مگر خبر دريافت پول از جمهوري جهل و جنايت جتي در كاخ سفيد هم نشنيديد؟
همكار پريزدنت اوباما هم از اين خوان يغما به جيب زده , هنوز از خود پريزدنت پُفيوز خبري نداريم ولي عكسهاي جورج دبليو بوش احمق را با لابي خانمهاي ولايت را كه ديده ايم!




يادمان باشد تا ديروز گاها بوي متعفن طلبكاري از مردم به مشام مي آمد! واقعا چه بوي چندش آوري! چه توهين بزرگي به انقلابيون و پيشتازاني كه در سياهچالهاي شاه و شيخ بر منقل برقي پوست و گوشت و عصبشان مي سوخت زيرا به خلق وفادار بودند و راه و آرمانشان براي رضاي خلق و خالق بود.
اصغر بديع زادگانها, مهدي رضايي ها, احمد زاده ها, فاطمه اميني ها, خوشدل ها, گُلسرخي ها و ... سعيد سلطانپورها, پاكنژادها, اكبر چوپاني ها و ...
يادمان باشد كه اين پيشتازان و جنبش مقاومتي كه داريم خون رنج تاريخ مبارزات اين خلق ستمديده و سوگوار است كه به سوگش نشسته ايم و دندان خشم بر جگر خونين و خسته بسته ايم!
يادمان باشد وظيفه ما فداكاري براي مردم و ميهنمان است.
ازاين سوگ در پي سوگ عشق به مردم را ياد بگيريم و هيچگاه يادمان نرود در هيچ شرايطي , درد و رنج مردم را , شادي و غمهايشان را و آن جوهر انساني كه در وجود هر بني نوعي هست بجز اين قوم بني خميني ( اينها روي تمامي جنايتكاران تاريخ را سپيد كرده اند) فراموش نكنيم.
يادمان باشد تنهايي خلقي را كه پيشتازان انقلابيش در محاصره آمريكا و رژيم و مالكي و ... هستند. دست اين خلق را براي دفاع از خود بسته اند , با اين همه هر گاه فرصتي يافت ستم را بر نتافت.
و بكوشيم باز فرصتي را فراهم كنيم تا ببينيم چه سان رزمنده و غران هم چون خلق برادرش سوريه كه افتخار خلق هاي خاورميانه است به ميدان خواهد شتافت.
مردم را درك كنيم و يادمان نرود از هر كدام از ما از هر ايراني در هر لباس و موقعيت و شرايطي كم ترين توقع و انتظار اين است كه براي آزادي مردم و ميهن خود بكوشيم ومبارزه كنيم.
نبايد انتظار داشت همه آرمانگرا باشند ولي اين انتظار را از هر ايراني بايد داشته باشيم كه به وظيفه ملي اش قيام كند.
نه با سرزنش و طلبكاري با خوشرويي و مسئوليت پذيري و با روشنگري غافلان را بيدار گم شدگان را رهوار و پيادگان را بر مركب نبرد سوار كنيم.
فقط اين رژيم نيست كه عليه مردم و ميهن ما خيانت و جنايت مي كند . همه كساني كه به هر طريق و شكلي به اين رژيم ياري مي رسانند خيانتكار و جنايتكار هستند و شريك تمامي جرم و جنايتهاي اين رژيم مي باشند. به هم بپيونديم رود خروشاني شويم كه به درياي لايزال خلق و اقيانوس خلقها ببپيونديم .

آن‌طور که گزارش شده است از صبح روز یکشنبه (۲۲ امرداد) این شبکه‌های اجتماعی موفق شده‌اند بسیاری از مردم را مطلع کرده و آنها را در جریان کمک‌های فوری و مورد نیاز آسیب‌دیدگان قرار دهند.
از تهران گزارش می‌شود در پی اطلاع‌رسانی شبکه‌های اجتماعی مراکز انتقال خون مملو از جمعیتی شده است که برای اهدا خون به این مراکز آمده‌اند.