سگهاي نجس! به ياري زلزله زدگان رفتند ولي آخوندهاي نجس زلزله زدگان را زنده بگور كردند!


يادمان باشد اين تراژدي تلخ و اسف بار را فراموش نكنيم. از هشت ماه پيش مشخص بوده كه در گسل آذربايجان وقوع يك زلزله حتمي است. امّا نمايندگان خدا بر روي زمين به تنها چيزي كه فكر نكرده و نمي كنند , مشكلات مردم و مملكت است.
آنها فقط يك مشكل از روز اوّل سوار شدن بر خر مراد داشته و دارند, مشكل حفظ« بيضه هاي اسلام» و «نظام مقدس الهيشان»
كه «عمق جبهه مقاومتش» از جنگ در كردستان و گنبد و سركوب آزاديهاي سياسي و بستن دهانها و شكستن قلمها شروع و به جنگ ايران و عراق و فرستادن كودكان بر روي ميدان مين و  زندان و شكنجه و اعدام جوانان  در اوين و گوهر دشت و ... تداوم پيدا كرد و به   لبنان  و  سوريه و هند و تايلند و بلغارستان  رسيد.  خبر عملياتهاي تروريستي در هند و تايلند و بلغارستان و دستگيري فرماندهان سپاه پاسداران در سوريه را حتما شنيديد, نه نيازي به ذكر همه عملياتهاي برون مرزي «سربازان گمنام امام زمان» ! است و نه در حوصله اين سطور مي باشد , لذا به ذكر   آخرين مورد آن بسنده مي شود  :




به گزارش العربيه نت اينجا”يک سايت آذربايجاني ايراني نوشته است که عابدين خرم فرمانده سپاه آذربايجان غربي به همراه جمعي از فرماندهان سپاه اروميه، در ميان 48 گروگان ايراني هستند که هفته گذشته توسط مخالفان نظام بشار اسد رئيس جمهور سوريه در دمشق ربوده شده اند.” همچنين ” وال استريت ژورنال در شماره چهارشنبه خود از قول منابع آشنا به دستگيري ۴۸ تن به اصطلاح زوار ايراني در سوريه نوشت، اعزام اين گروه توسط آژانس مسافرتي به نام ثامن الانُمه متعلق به نيروهاي دستچين رژيم، سپاه و بسيج انجام گرفت که رژيم جمهوري اسلامي ايران را حمايت و حفاظت ميکند.

اين ۴۸ تن ربوده شدگان بخشي از گروهي بزرگتر در آخرين اتوبوس حامل گروه بسوي دمشق بودند که در يکي از پستهاي بازرسي مخالفان متوقف و ربوده شدند.
طبق گزارش وال استريت ژورنال از قول يکي از کارمندان تور مسافرتي، همه کساني که در اين کاروان سفر ميکردند يا عضو سپاه بودند و يا بسيج. دليل اين سفر در اوج يکي از خشونت بارترين دوره هاي وقايع سوريه روشن نيست. ولي افراد آشنا به اين سفر گفتند نظر باينکه مخالفان مسلح درگير نبرد قاطعي با ارتش در حلب هستند اين عده از اعضاي فعال سپاه و بسيج ، ماموريت آموزش نيروهاي سوريه در زمينه روشهاي مقابله و سرکوب شورش را داشتند.”
در يك افشاگري ديگر در سايت  سازمان مجاهدين خلق ايران اينجا گفته شده كه ” حداقل ۱۴تن از عوامل دستگيرشده رژيم در سوريه، سرکردگان سپاه پاسداران با درجه سرتيپي و سرهنگي هستند. 
شماري از دستگيرشدگان توسط ارتش آزادي سوريه عبارتند از : سرتيپ پاسدار عابدين خرم، سرکرده سپاه موسوم به شهداي آذربايجان غربي (اروميه) آخوند کريم حسين خاني، سرکرده بسيج طلاب آذربايجان و سرکرده سابق دفتر ولي فقيه ارتجاع در اين سپاه، جز مزدوران دستگير شده هستند. 
همچنين سرهنگ پاسدار يوسف اکبري جانشين حفاظت سپاه موسوم به شهداي آذربايجان غربي، سرهنگ پاسدار حسين نوري، سرکرده توپخانه، سرهنگ پاسدار طالب رحيم، سرکرده سپاه ناحيه مياندوآب، سرهنگ پاسدار غلامرضا کبرايي از سرکردگان سپاه موسوم به شهداي آذربايجان غربي،
سرهنگ پاسدار محسن رنجي از سرکردگان  قرارگاه  موسوم به حمزه سپاه از آذربايجان غربي، سرهنگ پاسدار جعفر پروال از سرکردگان  قرارگاه موسوم به حمزه سپاه از  آذربايجان غربي، پاسدار کريم بيرامي سرکرده گردان از سپاه شهرستان سلماس
اين سرکردگان سپاه ضد خلقي در زمره ۴۸تني هستند که هفته گذشته در سوريه توسط ارتش آزادي سوريه دستگيرشدند.
گزارشهاي موثق  هم چنين حاکي است، به دستور سرکرده کل سپاه پاسداران، شمار زيادي از پاسداران از سراسر ايران به سوريه اعزام شده اند که ۴۸ مزدور دستگير شده، جزء چهارمين سري اعزامي پاسداران بودند.
 مزدوران سپاه، قبل از اعزام، تحت عنوان زائر توجيه مي شوند و بدون سلاح به سوريه اعزام مي شوند و پس از رسيدن در سوريه مسلح ميشوند. اين مزدوران قبل از اعزام به تهران مي روند و پس از توجيه و گرفتن دستورالعملهاي لازم به صورت متمرکز از تهران به سوريه اعزام مي شوند تا در سرکوب مردم به پاخاسته اين کشور عليه ديکتاتوري بشار اسد، شرکت کنند. ”
به سادگي مي توان نتيجه گرفت كه اين رژيم در تمام دوران حاكميتش فقط و فقط به فكر بقاي خود بوده و  همه كساني كه زير علم اين رژيم سينه زده و مي زنند در حق مردم ايران خيانت و جنايت كرده اند و سگي كه آخوندهاي  نجس آن را نجس! مي نامند, ميليونها بار به همه شان شرف و عزت و احترام دارد.
اين همه فقر و فلاكت و بدبختي كه در سرتاسر ميهن مي بينيد نتيجه حاكميت خميني و خامنه اي و رفسنجاني و خاتمي و سپاه پاسداران و بسيجي و لباس شخصي و سياست مماشات و معامله دول غربي با اين رژيم است.
 مانند ستارخان سردار ملي ايران زمين سگ  در خانه ملت ايران باشيم, سگي وفادار  كه از مُلك و ملت خود پاسباني مي كند و براي نجات ملتش از زلزله رژيم ولايت فقيه تلاش مي كند. هر كسي هست درود به شرفش.