عوامل رژيم مُلاهاي سفاك را از شبكه هاي اجتماعي جارو كنيم


افشاي يك مامور و مزدور رژيم جمهوري اسلامي در شبكه هاي اجتماعي, فيس بوك و ...
جهانگير شادانلو  بيش از 25  سال است كه مقيم فرانسه مي باشد.  با ابوالحسن بني صدر و افراد مرتبط با وي نزديكي دارد و  تظاهر به مخالفت با رژيم مي كند. امّا ساليان  زيادي است كه  با سفارت رژيم  ايران در  پاريس و به خصوص با بخش اطلاعات آن ارتباط و همكاري دارد. 
وي با محمد شيرازي مسئول بالاي وزارت اطلاعات در سفارت  رابطه مستقيم دارد و با  مهدي جمشيدي در كنسولگري رژيم در ارتباط است و برخي  كارهايي اجرايي خود و روابطش با سفارت را از طريق وي حل و فصل مي كند.
شادانلو «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه» را بنام خودش ثبت كرده  تا در پوش آن ماموران اعزامي وزارت اطلاعات مانند جواد فيروزمند و شماري ديگر از مزدوران, مأموريتهاي محوله ازجانب وزارت جاسوسي و ترور آخوندي را عليه پناهندگان و ايرانيان مخالف رژيم پيش ببرند. 

 اما در جريان برگزاري يك جلسه سالانه وزارت اطلاعات  كه همزمان با سالگرد 17 ژوئن كه روز حمله پليس فرانسه به مقر شوراي ملي مقاومت ايران بود و تحت عنوان اعلام تأسيس همين انجمن تبليغ شد.  پس از صدور اطلاعيه روشنگرانه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت و افشاي ماهيت واقعي و وابستگي انجمن و جلسه مورد بحث, مزدور شادانلو نگران از خلافكاريش , ناگزير شد عجالتا از ادامه تبليغ براي انجمن پوششي جديد وزارت دست بردارد و آن را با « انجمن آريا» كه سالن جلسه را به نام آن رزرو كرده بود جايگزين سازد. «انجمن آريا» 15 سال قبل توسط شادانلو راه اندازي شده, بود.
” ايوبونه استاندار و نماينده پيشين مجلس ملي فرانسه و رئيس سابق سازمان ضد جاسوسي فرانسه د اس ت در كتاب جديدش « واواك در خدمت آيت الله ها- در قلب سرويسهاي مخفي ايران» در سال ۲۰۰۹ مزدوري شادانلو براي وزارت اطلاعات را افشا کرد و دادگاه فرانسه در فوريه ۲۰۱۰ شکايت اين مزدور عليه آقاي بونه را رد کرد و به اين ترتيب بيش از پيش مزدوري او براي اطلاعات آخوندي به ثبت رسيد.
راديو كوچه اينجا در گزارشي به تاريخ  ۱۳۹۰ تير ۰۴ به قلم غلامعلي بيگدلي / دکتر درحقوق از دانش‌گاه تولوز فرانسه با عنوان  «محکوميت دو تن از عوامل وزارت اطلاعات در دادگاه پاريس» مي نويسد: 
«سرانجام پس از دو سال‌، بالاخره حکم دادگاه استيناف پاريس د رباره «کتاب واواک در خدمت آيت‌اله‌ها»  و محتويات آن عليه چند ايراني صادر شد. در اين حکم‌ جهانگير. ش و منوچهر. ش از شکايات خود نتيجه‌اي نبردند و محکوم شدند.
در اين کتاب، ايوبونه، رييس سابق سازمان ضد جاسوسي فرانسه، تعدادي از ايرانيان را به هم‌کاري با دست‌گاه‌هاي امنيتي ايران متهم کرده بود، که در اين ميان جهانگير. ش و منوچهر. ش نقش مهمي داشتند.
اين راي در تاريخ پنج‌شنبه بيست و ششم ماه مه 2011، تحت شماره (02007/10) از سوي شعبه هفتم دادگاه استيناف پاريس عليه اين دو نفرصادر شد. منوچهر. ش بيش از يک سال و نيم پيش ظاهرن براي عمل جراحي قلب از فرانسه به ايران رفته بود، که در همان جا فوت مي‌کند ولي دادگاه با وجود درگذشت وي، او را محکوم کرد و به پرونده‌اش خاتمه داد.
در اين دادگاه به پرونده جهانگير. ش، يکي ديگر از شاکيان رسيدگي شد او نيز با مدارک موجود در پرونده‌، به ويژه شهادت برادر‌زاده‌اش عليه وي و ارتباط او با دست‌گاه‌هاي امنيتي جمهوري اسلامي مورد تاييد قرار گرفت.
در پرونده دادخواست با اشاره به هويت  شاکي و متشاکي‌، نوشته شده که منوچهر.ش، متولد 22 سپتامبر 1958 ميلادي در شهر محلات در ايران مي‌باشد. رييس اين دادگاه آقاي آلن ورلين، مشاوران دادگاه آقايان ژيل کرواسان و فرانسوا ريگروبله، و منشي‌هاي دادگاه خانم‌ها؛ والن ژولي و ناتالي کوشن آليکس بودند.

در صفحه ‌235 کتاب (‌واواک در خدمت آيت‌اله‌ها‌) ايوبونه، رييس سابق ضد جاسوسي فرانسه مي‌نويسد: «‌سرپرست شعبه وزارت اطلاعات درپاريس، يک افسر با تجربه واواک به نام ج است، غلامرضا.ج و ع  معاونان وي هستند که هويتشان تاکنون مشخص شده است. درباره برخي افراد دربخش‌هاي بعدي کتاب و درباره ماموريت اصلي آنان گفت‌وگو خواهد شد‌، کار اين‌ها به دام انداختن و برگرداندن مخالفين سياسي و پناهندگان به منظور از بين بردن آنان است. ‌بيش از چهارصد و پنجاه عمليات تروريستي در خارج و خنثي کردن مخالفين، معاملات، تهديد و گسترش افراط‌گرايي، نمونه‌هاي بارز آن مي‌باشد.»
ايو بونه، در صفحه 236 کتاب خود مي‌نويسد: «‌يک انجمن ديگر به عنوان «حمايت از مهاجرين ايراني» که به‌وسيله جهانگير.ش، در منطقه پانزدهم پاريس درست شده است، با سو‌استفاده از احساسات وطن‌پرستانه ايرانيان، نقش يک بنگاه براي به دام انداختن و استخدام ايرانيان متقاضي پناهندگي به عنوان ماموران جديد جمهوري اسلامي در جامعه ايرانيان مقيم فرانسه را بازي مي‌کند.
در دو دادگاه پي‌در‌پي، جهانگير.ش شکست خورد و شرکت انتشاراتي کتاب «واواک در خدمت آيت‌اله‌ها» به دليل شکايت بي‌مورد از وي درخواست جمعن، ده هزار يورو خسارت نموده است. همان‌طور که پيش‌تر اعلام شد هزينه دادرسي و حق‌الوکاله وکيل شاکيان را جمهوري اسلامي پرداخته است و اين ده هزار يورو را هم جمهوري اسلامي پرداخت خواهد کرد. جهانگير.ش پس از دوبار محکوم شدن به راي دادگاه اعتراض کرد و به ديوان عالي دادگستري فرانسه شکايت کرد.»
ايوبونه در كتاب خود , ”  زواياي سياست صدور بنيادگرايي و تروريسم ديكتاتوري مذهبي آخوندها را با يك روشنگري استثنايي آشكار مي كند و از فعاليهاي جاسوسي و نقش مهره ها و انجمنهاي وزارت اطلاعات درفرانسه و ديگركشورها پرده برميدارد.
روزنامه فيگارو  ضمن معرفي    اين كتاب درصفحه اول خود، مي نويسد: « يك كتاب شوك آور!... رئيس سابق د اس ت همه چيز را در مورد سرويسهاي مخفي ايراني، بازگو مي كند: ترور، دخالت، شكنجه.... اعمالي كه غرب به روي آن چشم مي بندد اين كتاب فاش مي كند كه در آمريكا, در كانادا, در فرانسه, در آلمان, در آرژانتين, وزارت اطلاعات ودستگاه امنيتي رژيم در همه جبهه ها, به مداخله دست مي زند و با استفاده از تجربه ساواك در پي نابود كردن مقاومت و بطور خاص سازمان مجاهدين خلق ايران است. در فرانسه, فعاليتهاي واواك به دليل حضور مريم رجوي , در اور سور اواز تشديد شده است. هدف اصلي سرويسهاي ايراني اين است كه اين «نامطلوبان» را جا كن كند. مأموريت و نقش واواك در فرانسه در زمينه هاي جاسوسي, كسب اطلاعات و خنثي سازي مخالفين گسترش يافته و تعداد افسران سرويسهاي اطلاعاتي تحت استاتوي ديپلماتيك, بيشترشده است.
 واواك ابتكارات را براي محكم كردن مواضع رسمي و دسترسي به اين هدف نهايي كه از دور خارج كردن سازمان مجاهدين است تشديد ميكند. به اين منظور، دم و دستگاه پايه اي خود در سفارت در پاريس را تقويت مي كند، از يك طرف انجمنهاي پوششي ايجاد مي كند، از طرف ديگر و بالاخره، تظاهرات ضد مجاهدين سازماندهي و ترتيب مي دهد. ”
جهانگير شادانلو يكي از  ماموران و ترتيب دهندگان جلسه و تظاهرات در فرانسه عليه پناهندگان سياسي ايراني در فرانسه بويژه سازمان مجاهدين خلق ايران و شوراي ملي مقاومت ايران است.
و اخيرا همزمان با برگزاري گردهمايي بزرگ مجاهدين در ويلپنت پاريس با سو استفاده و اجير كردن  پناه جويان افغاني  بي اطلاع از ماهيت برنامه هاي وي به عنوان  سياهي لشگر در ميدان سن ميشل تظاهراتي با شركت شماري از ماموران وازارت اطلاعات عليه مجاهدين برگزاراينجا و  سپس   در جلسه اي اينجادر يك سالن مخفي به بهانه «مجلس ختم» يك مامور وزارت اطلاعات در هلند به نام  «شمس حائري»  شركت نمود. در اين جلسه    ماموران وزارت اطلاعات شركت  كننده در تظاهرات  سن ميشل شركت داشتند   و  «بهيه جيلاني»  برايشان سخنراني نمود. «محمد حسين سبحاني يكي ديگر از گردادنندگان اين جلسه,  كه   سابقه حمله   به جمعي از پناهندگان ايراني در سالن فياپ پاريس اينجا  در خرداد  ۱۳۸۶ دارد و به علت  چاقوكشي و مجروح نمودن چندتن از پناهندگان  توسط پليس فرانسه دستگير مي شود همراه با جواد فيروزمند, حامد صرافپور, محمد كرمي, جواد فيروزمند , شوالرياس و ... در اين جلسه شركت دارد.
شادانلو به دليل  افشا شدن مزدوريش براي افكار عمومي ايرانيان  از سايه خود هم مي ترسد و هميشه با يك فرار به جلو در باره ايرانيان اطلاعات دروغ به پليس ميدهد و مدعي است قصد ربودن وي را دارند! او و ساير مزدوران از وسايل صوتي تصويري براي جاسوسي و خبر چيني از ايرانيان استفاده مي كنند.
 متاسفانه شادانلو با بسياري از ايرانيان در شبكه اجتماعي فيس بوك دوست مي باشد , بدين خاطر براي حفظ امنيت فيس بوك ضمن جارو كردن او و ساير عوامل رژيم  اطلاع رساني كنيم.