دادگاه شيخ نشين «خورفكان» امارات صدور حکم اعدام براي 5 ايراني را صادر كرد


بنابه گزارش رسانه هاي رژيم اين ده نفر به جرم  خريد و فروش مواد مخدر در امارات متحده عربي  محكوم به اعدام گرديدند.
خبرگزاري دولتي ايسنا در گزارشي در اين باره مي نويسد:  دادگاه شيخ‌نشين «خورفکان» حکم اعدام 10 نفر به جرم واردات و فروش مواد مخدر در امارات متحده عربي را صادر کرد كه از اين تعداد، 5 تن ايراني و 5 تن از اتباع پاكستاني هستند.» بنابه اين گزارش  دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان « روز گذشته با حضور چهار قاضي تشكيل جلسه داد و پس از اخذ دفاعيات متهمان، راي نهايي را صادر كرد كه اين راي براي تاييد به دادگاه عالي امارات در ابوظبي ارسال شد. 
براساس اين حکم، 10 نفر به اعدام، سه نفر به اخراج از امارات و يک نفر نيز به 10 سال زندان محکوم شد.  دادستان خورفکان اعلام کرد که در ژانويه امسال، پليس گارد ساحلي امارات توانست با توقف يك کشتي بيش از دو و نيم تن مواد مخدر کشف و ضبط کند که در اين عمليات 14 نفر از اتباع ايران و پاکستان دستگير و به دادگاه معرفي شدند.
لازم به ياد آوري است كه احمدي نژاد رئيس جمهور رژيم سركوبگر و تروريستي -مافيايي, ولايت فقيه, مدتي پيش در يك سخنراني سپاه پاسداران  را «برادران قاچاقچي» ناميد كه اسكله هاي قاچاق در اختيار دارند. همچنين اين نخستين بار نيست كه ايرانيان منجمله سركردگان و اعضاء سپاه پاسداران رژيم با بار قاچاق مواد مخدر و سلاح دستگير زنداني و محاكمه و محكوم ميشوند. مالزي يكي از كشورهايي است كه به «بهشت قاچاقچيان» رژيم معروف گرديده و تا كنون شماري از پاسداران رژيم توسط پليس مرزباني اين كشور به جرم قاچاق سلاح و مواد مخدر دستگير شده اند.
مجيد