خاوران لكه خوني بر دامن خميني و فرياد شهيداني كه مي پرسند به كدامين گناه ما را كشتيد؟

اين فحش ها و بد و بيراه ها اصلا نياز به جواب دادن ندارد
 اگر کسي سياسي باشد از موضع سياسي برخورد ميکند. يک گروه بزرگ اپوزيسيون که سي سال است مبارزه ميکند و هزاران شهيد درراه آزادي مردم داده است, اگر کسي حقيقتا ...درد وطن و درد مردم داشته باشد,  حداقل ميرود تاريخچه اين گروه را ميخواند و با کارهاي آنها و ايده هايشان آشنا ميشود و آنگا ه سئوالي دارد مي پرسد.

 کسي که از همان ابتدا با توپ پر فحش به ميدان مي آيد و ميخواهد ديگران را با بد و بيراه گفتن ناک اوت کند و اجازه حرف زدن هم به کسي ندهد يک ديکتاتور است.  که نه بويي از دموکراسي برده است و نه ميداند اساسا دموکراسي چيست .
 هر گروهي و هر شخصيتي در يک اجتماع دموکراتيک حق فعاليت و حق نوشتن و گفتن و مبارزه دارد.  بنابراين کساني که با فحش و بد و بيراه و توهين وارد ميشوند فرقي با چماقداران و لباس شخصي هاي خامنه اي ندارند . هيچکدام از اين افراد حتي يک بار هم نرفته اند تاريخ سي ساله گذشته ايران را بخوانند و بفهمند که جريان انقلاب چه بود از کجا شروع شد و مجاهدين چرا دست به مبارزه برعليه خميني زد . 
يک عده سلطنت طلب ها هستند که رفتن شاه و آمدن خميني را هم گناه مجاهدين ميدانند! دليلش هم بي اطلاعي از وقايع اول انقلاب است . دسته دوم کساني هستند که سي سال است گوششان به راديو و تلويزيون رژيم بوده است و هر چه آخوندها نشخوار کرده اند اينها باور کرده اند. تا زماني که اينها آخوندها را ازذهن خودشان خارج نکنند هيچ بحثي با اينها مفيد نيست . دسته سوم هم که البته عوامل خود رژيم اند که وابستگان خامنه اي هستند و هيچ کاري با آنها نبايد داشت. زيرا با مبارازت مستمر مردم ايران خود به خود يا حذف ميشوند و يا به ملت مي پيوندند دراين ميان يک عده هستند که بي اطلاع از مسايل اند و محترمانه مي آيند وسئوال مي پرسند, مثلا علت مبارزه مسلحانه مجاهدين دوسال بعد از انقلاب چه بود؟
 يا علت رفتن مجاهدين به عراق و باز کردن جبهه جنگ از کشور عراق برعليه جمهوري اسلامي و مسايلي ديگر  که مسلما جواب خود ش را دارد. ولي تا زمانيکه مودبانه و محترمانه و با دموکرات منشي سئوال نکنند نبايد جواب گفت و کامنت هاي توهين و فحش را هم بايد پاک کرد به نشانه اعتراض به زبان غير سالم و غير سياسي  و آلوده
کسي که به هزاران نفر که هودار يا سمپات يک گروه هستند ميگويد تراواشات مغز تهي شما ! اين چنين فردي اساسا نياز به جواب گفتن ندارد.  هر کدام از اين هزاران نفر چندين شهيد درخانواده شان داشته اند.  برادر يا خواهر يا حتي پدر .و مادر و فاميل شان درگورها ي جمعي و درخاوران مدفون اند.  هما ن شهيداني که با فتواي خميني دجال در تابستان 67 و يا قبل از آن بدون هيچ گناهي به جوخه هاي اعدام سپرده شدند . دختران کوچکي که شب اعدام مورد تجاوز قرار گرفتند و فردا صبح پاسدارن جعبه شيريني به در خانه پدر و مادرشان بردند و گفتند دختر شما ديشب عروسي کرد!  اين شير يني عروسي اش و بيائيد جسدش را تحويل بگيريد . آري,  همه اين هزاران نفر که مغزشان به قول اين  افراد تهي است,  تا انتقام عزيزانشان را نگيرند از پاي نخواهند نشست . چه خميني و خامنه اي و نوچه گانشان بخواهند چه نخواهند گورستان خاوران درتاريخ ايران لکه خوني است بردامن خميني جلاد و همه کساني که درآن سالها در راس قدرت بودند .
 فرياد آن شهدا همچنان بلند است که مي پرسند به چه گناهي ما را کشتيد ؟ و اين فرياد هرگز خاموش نخواهد شد . فرياد مادر هفتاد  ساله ذاکري که به جرم مجاهد بودن پسر ش اعدام شد . فرياد زنهايي که تنها به جرم اينکه شوهرانشان عضو مجاهدين بودند خودشان هم درگورهاي جمعي مدفون شدند . تاريخ سي سال گذشته ايران پر است از جنايت عليه بشريت . جنايتي که هرگز نه بخشيده ميشود و نه فراموش ميشود . بالاي هرگوري که شهيدي در آن خفته است خانواده اي ايستاده است . پدر يا مادر يا عمو يا خاله يا .... و بسيارند وبسيار که منتظر ند تا روز موعود برسد و جنايتکاران را بدادگاه بکشند . و آن روز بي شک خواهد رسيد . روز آزادي خلق و روز نابودي جنايت گران . شک نبايد کرد زيرا که هيچ خوني انتقام ناگرفته برزمين نخواهد ماند تا آخرين بازمانده آن شهيدان زنده است جنگ با قبيله خميني و خميني صفتان درهر گوشه اين گيتي ادامه خواهد د اشت و اين جنگي است تا پيروزی,  و مسلم است که با شهيد تازه هر اعدامي هرکس که به ناحق خونش را بريزند يا در   زندان شکنجه اش دهند,  ده ها نفر به خيل مخالفين خامنه اي و دار و دسته جنايتکارش افزوده خواهد شد.  برويد مراسم چهلم برادران فتحي را نگاه کنيد برويد حرفهاي مادر فتحي ها را گوش کنيد,  ببينيد,  که چطور رژيم با هر اعدامي گور خود را بيشتر و بيشتر گود ميکند.  جنايت اين رژيم از روز اول سرکار آمدنش تا کنون در ذهن تاريخي ملت ايران باقي است و اين تنها انتقام است که قلب مردم را شفا ميدهد روزي که هر جنايتکاري به مجازات برسد و روزي که حق مردم ايران از حلقوم اين جنايتکاران بيرون کشيده شود . مبارزه حق مسلم مردم ايران است حقي است که هيچکس نميتواند از آنها بگيرد.  حقي است که مردم بايد از آن استفاده کنند,  و مسلم است که راه اين مبارزه روز به روز گشوده تر ميشود . به زودي مردم سلاح بدست خواهند گرفت زيرا که تنها راهي که براي مردم گذاشته اند همين است و مسلما مجاهدين با چهل سال سابقه مبارزه جدي به ياري مردمشان خواهند شتافت .
 زنده باد آزادي - مرگ بر مرتجعين و خائينن به ميهن مرگ بر خامنه اي - لعنت برخميني و همه دنباله روهايش


زري اصفهاني