ديكتاتوري ممنوع! نوشته اي از يك كار برسايت بالاترين


مسيو وقتي فحش ميدهي, حتما فحش ميخوري, ديگر وقتي به ديگران ميگوئي خائن!  آنها هم برميگردند بتو ميگويند, مزدور.  بنابراين هروقت دست از فحش دادن به گروهها ي اپوزيسيون ( هرکه باشد ) برداشتي تا ز ه اول داستان خواهد بود.  و اگر کسي از اين گروها خواست آنوقت بهتان جوا ب ميدهد.
 ولي چه انتظاري داري که بيايند,  بتو و ديگراني که مرتب توي بوق ميکنيد که يک عده انسان دردمند که همه فاميل و خانواده و کس و کارشان را رژيم بي شرف و بي همه چيز خميني و خامنه اي کشته است و جسد هاي عزيزانشان را حتي خبر ندارند که در کدام گور جمعي گذاشته اند,  بيايند و با شما که به اين انسان هاي دردمند که هيچ چيزي ديگر برايشان نمانده است نه فاميل نه خانواده نه وطن و نه هيچ ديگر مرتب لقب خائن ميدهيد!   بحث و مباحثه کنند. 
 نخير,  عزيز جان! وقتي خواهر مرا در سن 17 سالگي دستگير کردند تجاوز کردند و صبح جعبه شيريني آوردند, که دخترتان ديشب عروس شد وبيائيد جسدش را تحويل بگيريد و تو الان به من دردمند عزادار داغ بردل که هيچ چيزي جز انتقام قلبم را آرامش نميدهد ميگويي خائن بتو چه بگويم !
به جز مزدور( منظور من از تو کساني مثل توست ) که به جاي اينکه از قاتل متنفر باشد از مقتول متنفر است . به تو من چه بگويم!  وقتي برادرم را که 20 سال بيشتر نداشت و فقط جرمش فروش نشريه مجاهد بود گرفتند و روي تخته شلاق کشتند .
 به تو من چه بگويم!  که خاله ام هر سه فرزندش را به اين صورت از دست داد . و آن مادرديگر که حتي ميخواستند جسد فر زند 16 ساله اش را بدزدند در جنگل هاي شما که او بدنبال آنها ميدويد و ميگفت فرزندم هميشه موقع خداحافظي با من دست ميداد و من ميخواهم الان هم با او دست بدهم . به تو من چه چيزي دارم بگويم . جز اينکه وقتي هرکسي که مبارزه کرده وتنها بدليل فرياد آزادي برسر دار رفته و يا مجبور به گريز از کشور شده,  يا به کشور ديگر ي پناه برده لقب خائن ميدهيد چه داريم ما با شما بگوئيم ؟
 زماني که دست از فحش و بد وبيراه به ارزش ها ي مابرداشتيد آنوقت شايد با شما هم سخن شويم ولي گويا هنوز راه درازي مانده است.  واگر هم اين بساط را راه مي اندازيد هرروز در اين سايت که ما را يا بيرون کنند و يا خودمان بيرون برويم کورخوانده ايد . ما از هرکجا که کمترين دموکراسي باشد استفاده ميکنيم.  همانطور که از دوسال اول حکومت خميني دجال که هنوز کمي دموکراسي بود استفاده کرديم تا پياممان را به مردممان برسانيم . ما تا آخرين نفس پيام شهيدانمان - پيام خاوراني هايمان و پيام برسردار رفتگان را به مردم ايران خواهيم رساند چه شما ديکتاتورهاي کوتوله بخواهيد و چه نخواهيد همين است که هست
درضمن ديکتاتوري هم ممنوع . اينجا عوامل جمهوري اسلامي هرروز لينک هايشان را ميگذارند و شما عاليجنابان سبز و سرخ و خاکستري اصلا و ابدا کک تان هم نمي گزد و لي فقط وقتي يک لينک از تظاهرات مجاهدين مي آيد همه يک دفعه شپش به تنبان مبارکتان مي افتد و روزي سي بار از مديران بالاترين ميخواهيد که مارا بيرون بيندازند . جناب عاليجناب خاکستري ما از اين چيزها زياد ديده ايم . تا چشم باز کرديم به اين جهان چماقداران حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله آمدند بساط کتاب و نشريه مان را بهم ريختند همينکه يک کمي قد کشيدم ديدم که خواهر وبردار و مادر و پدرمان باز روي تخت شکنجه اند . و لاجوردي ها داد وبيداد هوار هوار اسلام درخطرا ست بلند کرده اند . بعد هم که کل اسلاميون و آقايان سبز و سرخ و خاکستري همه به جانمان افتادند و دراينجا هم که باز صحبت هما ن صحبت است آهاي بلند شويد که اسلام درخطر است يک عده کاربر که چند تا لينک فقط از تظاهرات پاريس مجاهدين اينجا گذاشته اند همه دين و ايمان شمارا برباد داده اند اي بالاتريني ها بلند شويد و چوب و چماقتان را برداريد که کاريکاتور امامتان را اينبار مجاهدين کشيده اند و اينجا گذاشته اند از درو ديوار و درخت سفارت فرانسه بالا برويد چرا که مجاهدين تظاهرات داشته اند از درو ديوار و سفارت بالاترين بالا برويد چرا که مجاهدين سايه شان را اينجا ديده اند . آهاي دهاتي ها شهري ها بلند شويد که سايه چند نفر که گويا يک سمپاتي جايي به مجاهدين دارند توي کوچه هاي اينترنت ديده شده . سعيد مرتضوي ها و محسني اژه ايها و اولاد و اعقاب لاجورديها بدويد و تابوت ها و تخت هاي شکنجه و دارها و خانه هاي امن و قبرها را آماده کنيد انگار اين طرف ها چند تا مجاهد پيدا شده . آخر مرد حسابي بتو چه ربطي دارد که بالاترين چه لينک هايي را ميگذارد لابد بالاترين خودش مديريتي دارد که ميداند چه ب ايد بکند . آخر تا بحال شده است که يک هوادار مجاهدين بيايد اينجا درخواست کند که فلان گروه را اجازه ندهيد اينجا فعاليت کنند ؟ اين مسخره بازيها آخريعني چه . تازه کلي هم جار دموکراسي ميزنيد و جار حقوق بشر و جار راي آزاد و پزهاي بيخود کجا اصلا يک سئوال سياسي زير لينک هاي مجاهدين گذاشتيد که کسي بخواهد جواب بدهد ؟ به غير از فحش هاي زشت جنسي به رهبران آنها به جز کلمات لومپني که فقط شايسه يک مشت بسيجي قاتل است چه حرف درستي را نوشتيد که اصلا بشود خواند ؟کجا اصلا سياسي بوديد که اين سئوالها رابپرسيد . به جز لومپنيسم و مسخره بازي کامنتي در زير لينک هاي مربوط به مجاهدين ميگذاريد که جواب بدهند . برويد يک بار کامنت هاي تان را درزير لينک هاي آنها بخوانيد خودتان از خودتان متنفر نمي شويد . چه مضحکه اي آخر راه انداخته ايد ؟ به اسم سبز به اسم سياسي به اسم ايراندوست به اسم وطن دوست اگر وطن دوستي و سبز بودن و ايران دوستي اين است که من مي بينم . که بهتر است عطايتان را ملت به لقايتان ببخشند و هرکسي کار خودش را بکند . دسته دسته ميشويد و فقط منفي ميدهيد و اينکه علت منفي دادن به يک خبر درست که از مثلا خبرگزاري فرانسه است درمورد تظاهرات مجاهدين درپاريس چيست البته معلوم نيست به جز کينه توزي به جز آنچه که سي سال جمهوري اسلامي درگوشتان کرده است و يک سره داريد همان ها را بلغور ميکنيد و دو دست در هرد و گوشتان کرده ايد که نشنويد و به قول قرآن صم بکم عمي 
فهم لايرجعون

آزاده