نقاش و مجسمه ساز ايراني: جنايت عليه بشريت را متوقف كنيد




مقاله اي از استاد رضا اولياء در سايت اسكوپ
من به عنوان يک  نقاش  ومجسمه ساز که داراي عقايد غير مذهبي و سکولارمي باشم, در ابتداي تاسيس شوراي ملي مقاومت ايران توسط آقاي مسعود رجوي در سال 1981  به اين شورا  که يک ائتلاف سياسي است, پيوستم . من از آن زمان تا کنون, که 30 سال  از عمر اين شورا ميگذرد, با سازمانها وشخصيت هاي سياسي عضو اين شورا بويژه سازمان مجاهدين خلق ايران, از نزديک همکاري,  همفکري و فعاليت سياسي در شرايط مختلف و بسيار پيچيده و حساس داشته ام. 
لازم است خاطر نشان کنم که نماينده شوراي ملي مقاومت ايران  آقاي محمد حسين نقدي که يک ديپلمات  سابق و پيوسته به مقامت ايران بود, در ايتاليا کشوري که من بيش از 50 سال است در آن  اقامت دارم توسط تروريستهاي اعزامي رژيم ايران در شهر رُم در 16 مارس 1993 به قتل رسيد و از آن زمان تا به امروز به دليل تهديدات و خطر تروريسم مُلاهاي وحشي و فناتيک  حاکم بر ايران, محل سکونت و تمام رفت و آمدهاي من تحت حفاظت و اسکورت ژاندارمري دولت ايتاليا مي باشد.
در اين سالهاي دشواري که  مقاومت ايران  براي آزادي و دمکراسي در ايران مبارزه کرده و مي كند.  اين مبارزه  بدون داشتن پابگاه اجتماعي چه درداخل ايران که شاهد آن دهها هزار زنداني سياسي شکنجه شده  و دهها هزار اعدامي  و در خارج ايران اجتماعات بزرگ و بي نظير بوده ,امري غيرممکن  است

 مي خواهم سه بار سفر خانم مريم رجوي ريس جمهور برگزيده شوراي ملي مقاومت ايران  به دعوت پارلمان و شهرداري و شخصيتهاي سياسي  ايتاليا را ياد آوري کنم که  افتخار همراهي با   ايشان و  حضور در ملاقاتهاي مختلف  با رئيس پارلمان ايتاليا و شهردار رُم  و ساير شخصيت هاي سياسي و فرهنگي و هنري  را  داشته ام. 
آنها به اتفاق  و به كرات  بر شخصيت بارز  خانم مريم رجوي به عنوان يک رهبر مدرن و مردمي  تاکيد داشته اند. حال در مقابل يک سري از هجوياتي که در روزنامه هاي معروف جهان توسط مواجب بگيران رژيم تروريستي و جنايتکار تهران تحت عنوان استاد دانشگاه و مدافع حقوق بشر و مخالف سياسي ! عليه مجاهدين خلق نوشته مي شود روبرو هستم. سوال من از اين مزدوران خامنه اي و احمدي نژاد اين است که آيا در طول اين سي سال حتي  يک بار از اوضاع سرکوب و اختناق در ايران و شکنجه زندانيان سياسي و  جوانان ما و دانشجويان و زنان و زهرا کاظمي خبرنگار ايراني - کانادايي که در زير شكنجه و  تجاوز اين رژيم و قاضي مرتضوي جنايتكاد  به قتل رسيد
 نوشته اند؟
آيا  از کشته شدن ندا و  جوانان ديگر كه به دست جلادان حاكم بر ايران بر آسفالت خيابان افتادند,شما مقاله اي در اين روزنامه ها  نوشتيد؟!  همان جواناني كه  در خيابانهاي تهران عليه اين رژيم شعار مي دادند و فرياد مي زدند” اوباما تو با مايي يا با مُلاها ” ؟!
البته ممکن است براي رد گُم کني همانطوري که  هم اکنون  نيز تحت عنوان مدافع دروغين حوق بشر و ... براي دلارهاي  آخوندهاي تروريست  و نجات آنهاو فريب وزارت خارجه آمريکا و افكار عمومي دلالي و  خوش رقصي مي كنيد, چيزي  هم با سُس حقوق بشري ولي براي شُستن دستان خونين جلادان نوشته باشيد. ولي امروز ديگر آن ماسک پوشالي  از چهره شماها افتاد و همه ايرانيان فهميدند که شما ها از توليدات و صادرات و حتي فرزندان ولايت فقيه هستيد.
 خانم ها و آقايان که اين روزها شمشيرهاي دريافتي ولايت فقيه را از رو بسته ايد و عليه يک مقاومت مشروع و خونين  جيغ بنفش سر مي دهيد و  تيغ مي کشيد. جسارت  بي شرمانه و ننگين شما به سوي من به عنوان يک هنرمند عضو اين مقاومت و همه هنرمندان ملي و مترقي ايران نيز مي باشد. جسارت  و تهمت هاي ناروا و آخوند ساخته شما به مجاهدين توهين  وتهمت به مردم ايران است . توهين و تهمت به دانشجويان, روزنامه نگاران, زنان و دختران به نجير کشيده د ر سياهچالهاي قرون وسطايي اين رژيم مي باشد.
من اين اقدامات کثيف شما را زمينه سازي براي سرکوب و کشتار در ايران  و در شهر اشرف مي دانم  و مسئوليت هر اتفاق و اقدام جنايتکارانه اي ديگر ما نند جنايت 8 آوريل امسال در اشرف  توسط مزدوران رژيم در عراق را بر عهده دولت آمريکا که به ناحق مجاهدين را همچنان در ليست تروريستي نگه داشته و به تعهدات  خود طبق کنوانسيون چهارم ژنو مبني بر حفاظت از  پناهندگان بي دفاع در شهر اشرف  عمل نکرده مي دانم. 
درخواست من از پريزدنت اوباما  اين است که  براي ممانعت از ادامه  نقض حقوق بشر در ايران و كشتاري ديگر در اشرف به صداي ملت ايران و زندانيان سياسي  که قربانيان اصلي اين رژيم مي باشند گوش فرا دهند. 
مايلم به اطلاع پريزدنت اوباما  برسانم  كه من  بعد از  ساختن تنديس« ندا» سمُبل قربانيان رژيم در قيام سال 2009 در ايران  تنديس ديگري از قربانيان توحش و بربريت معاصر که رژيم ايران  آفريننده آن است ساخته ام. تنديس صبا هفت برادران دختر جوان ديگري که از متولدين زندانهاي اين رژيم بود و در حمله  و حشيانه 8 آوريل به کمپ اشرف  با  زرهپوشهايي اهدايي شما به مالکي  بر اثر ممانعت از رسيدگيهاي پزشکي به قتل رسيد ساخته ام.  از شما دعوت ميکنم  براي درک اين جنايت  آن را به فرزندانت نشان دهيد تا در آينده شاهد اينگونه جنايتها نباشند. تنديس صبا در صفحه  فيس بوک من قابل دسترسي است. براي توقف جنايت عليه بشريت مجاهدين را از ليست تروريستي خارج کنيد اين بهترين هديه به مردم ايران و دمکراسي در ايران است كه بهايش را خودشان پرداخته و مي پردازند.
رضا اوليا 
نقاش  ومجسمه ساز ايراني مقيم ايتاليا