باطل کردن بی دلیل کارتهای بانکی زندانیان زندانهاي گوهردشت و تهران توسط بانك پاسارگاد

در یک اقدام غیر قانونی بانک پاسارگاد تمام کارت های زندانیان استان تهران و زندان  گوهردشت (رجایی شهر کرج)  را باطل  و بابت صدور  کارت جدید از زندانيان مبلغ 20000 ریال وصول کرده است.  این در حالی است که مدت اعتبار اکثر کارتها تا تاریخ آبان 95  ذکر شده بود. 
مقامات زندان رجایی شهر کرج ضمن باطل کردن کلیه کارتهای بانکی زندانیان, به آنها اعلام کرده اند با پرکردن فرم جدید و پرداخت هزینه آن نسبت به دریافت کارتهای جدید اقدام کننند.
این درحالی است که برای باطل کردن کارتهای زندانیان ,که اکثرا کارتهای بانک پاسارگاد است هیچ دلیلی موجه ای عنوان نشده است.
بیشتر از 5000 زندانی در زندان رجایی شهر کرج زندانی هستند که بابت باطل کردن و صدور کارت جدید از هر زندانی مبلغی درخواست شده است. این در حالی است که اکثر زندانیان به دلیل شرایطی که در آن بسر می برند از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند.
بنابه اين گزارش زندانيان عليه اين اقدم غير قانوني اعتراض نموده ولي  اعتراض زندانیان  تا كنون  راه بجایی نبرده است. زيرا  زندانبانان  زندان  نيز در برابر این اقدام مزورانه و غیر قانونی سکوت کرده اند. 
 در زندان رجایی شهر بیش از 5000 زندانی نگهداری می شود که می شود گفت با یک حساب سر انگشتی بانک پاسارگاد  مبلغ   100/000 /000  کاسب شده است و این آمار را به تمام زندانیان استان تهران تسری داده اند.
زندانيان نوشته اند به اين مي گويند راهزني و دزدي در ملاء عام، حال بگرد  و پيدا كن پرتقال فروش را! 
گفتني است كه در نظام مافيايي و سرتاپا جنايت و فساد ولايت فقيه دزدي و جنايت دو روي يك سكه هستند. باندهاي رنگارنگ و هم ذات اين رژيم كه تا مرفق دستشان به خون مردم ايران و كشورهاي منطقه آلوده است، براي غارت و چپاول و ادامه بقاي نظامي كه بر اين اساس استوار است  جنايت مي كنند و مقاومت و مبارزه فرزندان مردم ايران بويژه زندانيان سياسي دلير و مقاوم براي كوتاه كردن دست اين دزدان و راهزنان جنايتكار از مْلك و ملت ايران است.