گردهمايي شكوهمند مقاومت و دست تحسر بر سر زدن مسكين مگس ورساي!

همزمان با گردهمايي شكوهمند  شوراي ملي مقاومت ايران كه به راستي جبهه اي  بين المللي بر عليه بنيادگرايي بود و تبلور سياست اين شورا در شكل و محتوا براي تغيير رژيم در ايران را به رساترين و شكوهمندترين وجه نشان ميداد و فيلمها و عكس ها و گزارش هاي خبري گواه اين حقيقت هستند، مسكين مگس ورساي  كه در مقام مشاور سياسي ماموران وزارت اطلاعات انجام وظيفه مي كند، با سه مزدور افشا شده وزارت اطلاعات در منزل مسكوني خود در ورساي پاريس ملاقات داشته است.
اين خبر در سايت هاي وزارت اطلاعات اينگونه اعلام شده است:  
«همزمان با برنامه تبلیغاتی  رجوی در ویلپنت پاریس اعضای انجمن زنان خانم ها بتول سلطانی، زهرا معینی و حمیرا محمد نژاد با آقای دکتر ابوالحسن بنی صدر در پاریس دیدار کردند در این دیدار خانم ها در باره مسئله انحرافی و قدرت طلبانه رجوی و تفسیر به رأی رجوی سوالهائی را مطرح و در خصوص وابستگی به صدام حسین و وجه المصالحه شدن و  همچنین وضعیت کنونی فرقه رجوی به بحث و تبادل نظر پرداختند.»
واقعا بايد گفت:
طوطيان در شكرستان كامراني مي‌كنند
وز تحسر دست بر سر مي‌زند مسكين مگس
اما ببينيم يكي از اين اعضاي انجمن زنان كذايي كيست؟

«بتول سلطاني سِدِه» 
اينجا  در 15 آذر 85 (5 دسامبر2006) به مبارزه پشت كرد و به تيف تحت كنترل نيروهاي آمريكايي در عراق رفت. در تيف وي در ارتباط با شبكه وزارت اطلاعات در آنجا قرارگرفت و عضو گيري شد . در ديماه همان سال تحت نظارت صليب سرخ بين المللي به ايران تحت حاكميت آخوندها رفت و توسط وزارت اطلاعات براي اجراي مأموريتهاي محوله در عراق و در اروپا عليه مقاومت و به خصوص عليه مجاهدان اشرف، توجيه گرديد و آموزشهاي لازم را دريافت نمود. در عرض سه هفته از تاريخ ورودش به ايران، وزارت اطلاعات در تاريخ 4 فوريه 2008 در اصفهان پاسپورتي به شماره T12816605 برايش صادر كرد و در اختيارش قرار داد.
بتول سلطاني سده 6 روز بعد از صدور پاسپورت، يعني در 21 بهمن 86 به عراق اعزام گرديد و وارد فرودگاه بغداد شد و در همان روز براي اجراي مأموريتش به ورودي اشرف رفت . مأمور و مأموريت رسوايي كه در همان ساعات اول، ماهيتش برملا شد، و به سرعت، صاحب كار اصلي، يعني گشتاپوي آخوندي را لو داد. به همين دليل، نيروهاي امريكايي مسؤل حفاظت اشرف، بتول سلطاني  مزدور را از محدوده حفاظتي اشرف، دور كرده و به پليس عراق معرفي كردند.
در دوم خرداد 87 (22 مي 2008) سفارت رژيم آخوندي در بغداد يك كنفرانس مطبوعاتي براي بتول سلطاني گذاشت و او اتهامات و ياوه هاي رژيم عليه مجاهدين را تكراركرد.
بتول سلطاني پس از انجام ماموريتهايش در عراق به اروپا فرستاده شد و در كشورهاي اروپايي مأموريتهاي متعددي منجمله شيطان سازي عليه مجاهدين در مصاحبه با سايتهاي وزارت اطلاعات را در كنار ديگر مزدوران رژيم انجام داده است.
او هم اكنون در آلمان است و در ارتباط با ديگرماموران وزارت اطلاعات مانند محمد حسين سبحاني, علي راستگو, زهرا مير باقري (كه با حامد صرافپور ازدواج و هردو به ايران برگشتند و اكنون در انجمن نجات رژيم در استان فارس عليه خانواده هاي مجاهدين ساكن ليبرتي فعال هستند.)و …. فعاليت مي كند. تصاوير وي با مسعود خدابنده و سبحاني دو مامور افشا شده و شناخته شده وزارت اطلاعات به خوبي گوياي ماموريت و اهدافي است كه از سوي گشتاپوي ملايان به وي سپرده شده است. او در جلسات علني با روسري و مانتو ظاهر مي شود كه صرفا براي فريب افكار عمومي است. عكس بدون روسري و ديگر تصاوير وي و تردداتش با ديگر ماموران وزارت اطلاعات كه توسط ايرانيان مشاهده شده حاكي از اين است كه او براي وزارت اطلاعات گاهي روسري و مانتو و معمولا ميني ژوپ مي پوشد.»