فراخوان به به جلوگیری از اقدام شرم‌آور دولت استراليا عليه پناهجويان ايراني

یک نشریه استرالیایی گزارش داد بر اساس مذاکراتی که تازگی انجام شده قرار است مهاجران غیرقانونی ایرانی به کشورشان بازگردانده شوند. استرالیا وعده داده درصورت همکاری  رژيم ایران امتیازهایی به این کشور بدهد.
مقاومت ايران زدوبند دولت استرالیا و تهران برای استرداد پناهجویان ایرانی را قویاً محکوم  نمود. دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران با انتشار اطلاعيه اي   به پارلمان، احزاب سیاسی استرالیا و مدافعان حقوق‌بشر به جلوگیری از این اقدام شرم‌آور فراخوان داد.
در اين فراخوان چنين آمده است:
مقاومت ایران زدوبند دولت استرالیا با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران علیه پناهجویان ایرانی را قویاً محکوم می‌کند و از دولت استرالیا می‌خواهد به بدرفتاری و اخراج پناهجویان خاتمه دهد و با اعطای حق پناهندگی به آنان، اجازه ندهد این پناهجویان در خارج از حاکمیت رژیم آخوندی نیز با ظلم و تبعیض و فقر و گرسنگی و خطر مرگ مواجه باشند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران با انتشار اطلاعيه اي ”زدوبند دولت استرالیا” و رژيم آخوندها ” برای استرداد پناهجویان ایرانی را قویاً محکوم ” كرد.
متن اين اطلاعيه كه در سايت همبستگي ملي انتشار يافته است بدين شرح است:
مقاومت ایران با تأکید بر این‌که دولت استرالیا مسئول امنیت پناهجویان و پناهندگان ایرانی است، پارلمان، احزاب سیاسی و سازمانهای مدافع حقوق پناهندگان در استرالیا را به اقدام فوری برای جلوگیری از بازگرداندن این پناهجویان به ایران، فراخواند و از عموم ایرانیان مقیم استرالیا خواست به یاری هموطنانی که از جهنم سرکوب و فقر و فساد آخوندی گریخته‌اند، برخیزند.
اعمال فشار و بازگرداندن پناهجویان در حالی صورت می‌گیرد که امواج فزاینده سرکوب و مجازات وحشیانه اعدام هر روز از مردم به‌ویژه جوانان ایرانی قربانی می‌گیرد. تنها در دوران ریاست‌جمهوری روحانی 1800زندانی اعدام شده‌اند. در چنین شرایطی برگرداندن پناهجویان به جهنم آخوندی به هر بهانه‌ای که باشد معنایی جز همدستی با آخوندها در سرکوب مردم ایران ندارد.
بنا بر نوشته رسانه‌های خبری رژیم «ایران و استرالیا در حال دستیابی به توافقی هستند که بر اساس آن مهاجرانی که فاقد شرایط پناهجویی هستند و از طرفی بازگشت داوطلبانه به ایران را نمی‌پذیرند، به ایران باز گردانده شوند». بنابراین خبر «دولت استرالیا در مقابل بازگشت مهاجرانی که فاقد شرایط پناهجویی هستند، بورسیه‌های مختلفی به دانشجویان ایرانی اعطا می‌کند» (خبرگزاری حکومتی ایرنا-29خرداد). بورسیه‌هایی که در اساس به پاسداران و مزدوران رژیم تعلق می‌گیرد.
وزارت امور خارجه رژیم نیز با وقاحت تمام فرار مردم جان به لب رسیده از جهنم آخوندی را «ناشی از تبلیغات ایران هراسانه غرب که از ایران سیاه‌نمایی و از خارج بهشت نمایی می‌کنند» دانست.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
31خرداد 1394 (21ژوئن 2015)