من نگرانم كه كشته شوم


هيلاري گرامي,
نام من شقايق است. من 14 سال دارم و در كمپ اشرف در عراق زندگي مي كنمپدرم به خاطر هواداري از جنبش اپوزسيون  مجاهدين   خلق در سال 2008 زير شكنجه هاي رژيم ايران به قتل رسيد. خواهر 20 ساله ام فائزه نيز  همراه با 35 تن ديگر در حمله نيروهاي عراقي به كمپ اشرف در 8 آوريل(2011)
از ديدار نمايندگان كنگره امريكا  از اشرف بعد از حمله  ممانعت  شد.
اكنون من به همراه مادر, دو برادر و 3400  زن و مرد  ديگر  در انتظار سرنوشتم هستم.
آمريكا به ما تعهد حفاظت داد ولي ما را در ليست تروريستي نگهداشت. بهانه اي  براي كشتار ما توسط  دولت عراق ,
با برداشتن نام مجاهدين از ليست تروريستي ما را نجات دهيد.
برداشتن نام مجاهدين از ليست تروريستي  يك  عمل  صحيح است. 


توضيح: 
با كليك روي عكس مي توانيد متن انگليسي نامه را بخوانيد. و در ارسال اين نامه براي دوستان و سازمانها و مجامع حقوق بشري و مطبوعات بكوشيد. استمداد شقايق استمداد همه وجدانهاي  بشري است.