«وي- او- اي » با تبليغ كشتار ساكنين اشرف گوي سبقت را از تلويزيون جمهوري اسلامي ربود!


صداي آمريكا در برنامه روي خط روز سه شنبه  سيزدهم دسامبر  همراه و همنوا با خامنه اي و  مالكي جلاد  گوي سبقت را از تلويزيون جمهوري اسلامي ربود و با عوض كردن جاي جلاد و قرباني و آوردن مُشتي پاسدار جاني روي خط براي كشتار فرزندان مردم ايران در اشرف زمينه سازي نمود.
به عنوان پدر دو اشرفي اين نامه را خطاب به مجريان و گردانندگان اين تلويزيون و اين برنامه نوشتم كه:
حيف از يک سلام که به شما مجريان صداي خامنه اي پسند ” وي –او – اي ” كه امروز در برنامه روي خط به خامنه اي و مالكي جلاد و تروريست همراهش هادي عامري  در سفر به كاخ سفيد  همراه با رئيس جمهور ديكتاتور پسندتان لبيك گفتيد!
امروز واقعا نشان داديد که دست کمي از آخوندهاي هرزه و جاني که خون ملت را در شيشه کرده اند نداريد. يک پاسدار تروريست  تز سم ريختن در آب اشرف را ميدهد و شما با وقاحت احمدي نژادي لبخند تائيد ميزنيد و ميخواهيد بگوئيد پولي که به شما داده اند طيب و طاهر است چون حاضريد انسانيت را فداي ماديات و خيانت به مردم ايران کنيد.

 شما گمان ميکنيد که اشرفيان بي سرپرست هستند! من پدر دو اشرفي هستم و اين برنامه را ضبط کردم.  اگر يک مو از سر فرزندان من کم شود تا قيامت بدنبال شما خواهم بود تا بعنوان تسريع کننده جنايت و مزدور جنايت کار در دادگاههاي خودتان و جهان بعنوان جنايتکار جنگي و جنايت عليه بشريت به محاکمه بکشانم. 
 واقعا وقاحت آخوندي ميخواهد چنين برنامه اي را ضبط کردن تا چه رسد به پخش کردن و ميدانم الان خوش رقصي ميکنيد تا دل ولي فقيه را براي اندکي دلار بدست آوريد. ولي من روزي را ميبينم که شما نيز از دور خارج شده وبه زباله دان تاريخ سپرده شويد وتاريخ مصرفتان بگذرد و مثل خيليها به فلاکت و بدبختي بخاطر همدستي با آخوندها دچار شويد.  واقعا اُف بر شما که از تريبون آخوندها هم جلو زديد فقط در جوابتان يک جمله که مردم ايران هم فرياد ميکنند را مينويسم:
مرگ بر اصل ولايت فقيه ....مرگ بر خامنه اي ....درود بر اشرف پايدار و جاويد.... مرگ بر خائنين به ملت ايران
ارش کمانگير