يكي شدن صداي آمريكا با مدياي جمهوري اسلامي


دراين ويديو خانم مجري با خنديدن خود به يک طرح ضد انساني« سم ريختن در آب اشرفيان» مهر تاييد ميزند. آيا ايشان هيچ سواد ژور ناليستي دارند؟ جالب است که صداي آمريکا اين روزها با مدياي جمهوري اسلامي دقيقا يکي شده و ذات واقعي خود را نشان ميدهد. با مجري هاي خوش رنگ و لعاب جوانپسند و گفتگوهاي سطحي, با عده اي که سواد چنداني ندارند ميخواهند جنگجويان دلير راه آزادي ايران را بعد از سالها مقاومت و پايداري مغلوب کنند. زهي خيال باطل!
مجاهدين با افراد کوشا و فعالي که دارند عاقبت اين رژيم قرون وسطايي را به زير ميکشند.درود بر آنها و عزم و رزمشان که چه با سلاح و چه بي سلاح دير و يا زود ايران را گل افشان کرده و طرحي نو در مي اندازند.
نميخواهد براي اشرفيان عزيز ما اشک تمساح بريزيد. از غربي ها ياد بگيريد که چطور بدون منت و مثل آدم از حقوق انساني آنها حمايت ميکنند. بايد گفت صداي آمريکا مرا به خير تو اميد نيست شر مرسان!

اين را براي آن افراد ناداني هم که درين گفتگو پاي خط آمدند و مثلا از بُعد انساندوستانه حرف ميزدند و صحبتهايشان قطع نشد مينويسم.که فحش جنسي دادند و  سندي نداشتند و داستانسرايي ميکردند و همچنان پاي خط بودند در حال خوش و بش با مجري خوش خنده و شاد از قتل عام چند باره مجاهدين!
 فانوس آزادي – يكي از كاربران شبكه اجتماعي فيس بوك