منظور شما از کپي رايت چيست؟

طي‌ نامه‌اي که قبلا فرستادم و اعتراض خود را به بستن سايت همبستگي‌ اعلام کردم،شما جوابي‌ را براي من فرستاديد البته از جواب شما سپاس‌گزارم اما اين جواب براي من قانع کننده نبود.منظور شما از کپي رايت چيست؟
مگر ساير رسانه‌ها و خبرگزاريها همه اخبار را خودشان تهيه ميکنند؟اصلا اينکار شدني نيست براي .مثال انقلاب اسلامي که بفور از آن لينک به بالاترين داده ميشود
اين سايت همه اخبار خود را از خبر‌گزاريهاي رژيم و داخل گرفته و همه خبر را بدونِ تغيير و کاملا کپي کرده در سايت خود گذاشته و کاربراني هميشه از اين سايت لينک مي‌گذارند،پس چرا اين سايت بسته نمي‌شود ؟!
در سايت همبستگي‌ شما اگر دقت کنيد ميتوانيد در سمت چپ آن مقالاتي از شخصيتهاي مهم سياسي ايراني‌ و مخالف رژيم ايران را ببينيد و بخوانيد و در سمت ديگر ويدئوها و نيز گزارشاتي مربوط به بخش‌هاي کارگري،زنان و جوانان را يافته و استفاده کنيد.منظور من اينست که اين سايت توليدات خودش را دارد اما وقتي‌ خبر و يا اتفاقي‌ در ايران و در جايي‌ از دنيا مي‌افتد خبرگزاري ايران و يا کشوري که موضوع بحث است،خبر را خبرگزاري آن به اطلاع دنيا ميرساند و ساير خبرگزاريها با نقل قول از منبع آن را انعکاس ميدهند و اين درست کاري است که همبستگي‌ انجام ميدهد اگر خبر را نقل قول مي‌کند منبع خبر را نيز ذکر مي‌کند.
من نمي‌خواهم انگيزه اينکار را خداي نکرده جانبداري از گروه و دسته‌ي، که چندي است به شانتاژ و جو سازي براي برهم زدن جو بيطرفانه بالاترين  پرداخته‌اند،بدانم اما خود شما واقعا از اين وضعيت پيش آمده ‌ و اينکه سايتي که اخبار مقاومت و مقالات سياسيون مخالف رژيم را منعکس مي‌کند بسته شود،چه برداشتي مي‌کنيد؟


وقتي من کار را در بالاترين شروع کردم از اينکه رسانه‌  اي پيدا شده که مديريت آن با وجود داشتن اختلاف عقيده اجازه فعاليت به ديگراني را داده که مثل ايشان فکر نميکند بسيار خوشحال شدم و اميدوار،اميدوار به آينده ايران که بالاخره جو و فضايي ايجاد شده که همه با هم بتوانيم مسائل و مشکلات ميهنمان را در يک جا گذشته و به تبادل نظر بپردازيم بدون ترس از اينکه متهم شويم و يا ترورِ شخصيت.امّا اينک با تاسف بايد بگويم که بالاترين نيز دارد در مسيري پا مي‌گذرد که سانسور کردن و کاناليزه کردن خبر ارسالي‌ و حذف دگر انديشان را ميخواهد رويه خود بکند که البته اميدوارم و دعا مي‌کنم که اين تصور من اشتباه باشد
مسدود کردن اين سايت و سايتهاي مشابه اميدوارم دادن امتياز به آن عده‌اي که جو بيطرفانه و فراگير بالاترين آزارشان ميداد و تهديد به رفتن کردند، نبوده باشد!!!
مديريت بالاترين لطفا خود شما سايت همبستگي را نگاه کنيد و نيز ساير سايتهاي خبري را کدام خبر‌گزاري است که تنوع اين سايت را داشته باشد؟ البته اگر شما توقع نداشته باشيد که اين سايت در مدح و ثناي رژيم دار و درفش ايران مطلب بگذارد.
با اميد به اينکه سلايق شخصي‌ را کنار گذشته و مثل سابق جانب بيطرفي را اتخاذ کنيد و در تصميم خود تجديد نظر کرده و بزودي شاهد باز شدن اين سايت باشيم.پايدار باشيد


فلور ايراني