صداي آمريكا و برنامه همگام با مُلايان ايران

خطاب به گرداندگان صداي آمريکا و برنامه روي خط؛برنامه در ارتباط با شهر اشرف،
درودي بر شما ندارم چرا که بر کساني که آشکارا با تهيه خبر و برنامه در جهت آماده سازي اذهان عمومي براي قانوني جلوه دادن کشتار مبارزان ايراني‌ همت مي‌-گمارند،درودي نمي‌توان فرستاد.
بهتر بود که نام برنامه ميگذاشتيد "همگام"(با ملايان ايران).از ابتدا که برنامه با اجراي دو مجري "جوانِ زن" آغاز شد فهميدم که ترفندي ديگر از صداي آمريکا در راه است،مجريان جوان زن!!!
اين مجريان "زن" بي‌ خود زحمت نداده بودند که چند خطي‌ راجع به وضعيت شهر اشرف مطالعه کنند و طوطي وار هر آنچه که در گوششان و در کاغذ جلوي رويشان بود را بازگو ميکردند و نيز ثابت کردند که بردگي و بندگي هنوز در دنياي باصطلاح متمدن رايج است که اينان براي امرار معاش حاضرند چون عروسکهاي خيمه شب بازي به ادا و شکلک درآوردن بپردازند.

آوردن کارشناسي تقريبا به اطلاع که از آخرين تصميم گيريهاي مجاهدين و توافقات حاصله بين آنان،اتحاديه اروپا و ساير سازمانهاي درگير اين مساله خبر ندارد،خبر از همنوايي و همگامي اين رسانه‌ را با خامنه‌اي و مزدور عراقيش مالکي براي تسريع در جنايت يعني‌ کشتار در اشرف را ميداد.
آيا شما رسم تهيه يک برنامه بقول خودتان بيطرف را نمي‌دانيد؟!آيا براي اينکه برنامه‌اي تهيه شود نياز به يکسري اطلاعات اوليهٔ بي‌طرف و همچنين طرف درگير که در اينجا مجاهدين و اشرفيان بودند، نبود؟آيا رسم خبرنگاري و و بي‌طرفي! حکم نمي‌-کرد که نماينده‌اي از طرف اين سازمان در اين برنامه ميبود تا در ابتداي برنامه تصوير روشنتري از وضعيت اشرف بدست ميداد؟تا حداقل کساني‌ که اين برنامه را ميديدند به قضاوتي عادلانه مي‌-نشستند؟
آيا طرح سم ريختن در آب آشاميدني اشرفيان آنقدر شعف‌انگيز بود که لبخند بر لبان خانم مجري زن بياورد؟!
من بعنوان يک زن و کسي‌ که با بسياري از زنان قهرمان اشرف همرزم بوده‌ام و همبند و بعنوان يک ايراني‌ که سالهاست آرزويم آزادي ايران و ايرانيست آنچه را که در توان دارم بکار مي‌بندم و از حقوق حق آنان دفاع کرده و صداي مظلوميت و آزديخواهي اين دلاوران را در هر کجا که تريبوني بيابم در گوش‌هاي کر دنياي سرمايه داري جار خواهم زد.
و براي شما هم متاسفم که در آنسوي کره زمين و در سرزميني که سانسور و شلاق در انتظارتان نيست اينطور بزدلانه به خوش رقصي براي رژيم دار و درفش پرداخته و اينگونه فرزندان دلاور ميهنم ايران را به تيغ جلاد ميسپاريد،شرم بر شما باد.
فلور ايراني