حمله جنايتكارانه مزدوران خامنه اي به كمپ ليبرتي با ۸۰ موشک - عكس + 18


روز پنجشنبه ساعت  ۷:۴۰ دقیقه به وقت محلی كمپ  لیبرتی در عراق که اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در آن مستقر هستند مورد حمله موشکی مزدوران رژيم زهر خورده آخوندي قرار گرفت.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران با انتشار اطلاعيه هاي پي در پي در باره اين حمله سنگين و جنايتكارانه از شلیک۸۰ موشک به درون كمپ خبر داد كه از حفاظت لازم برخوردار نيست. 
تاكنون ۳ ۲ نفر از مجاهدين ساكن اين كمپ به شهادت رسيده و شماري نيز به شدت مجروح گرديده اند.  
  در اين حمله جریان برق در كمپ قطع شده و کاروان‌های  محل سكونت ساكنين  دچار آتش سوزی شده که ساكنين با حد اقل امكاناتدر تلاش برای خاموش ک
ردن آتش بودند.
کمیساریای عالی پناهندگان ملل‌متحد حمله موشکی به کمپ لیبرتی در عراق را قویاً محکوم كرد.  
آنتونیو گوترز کمیسر عالی پناهندگان ملل‌متحد گفت: «این اسفناکترین اقدام است و من به‌شدت نگران آسیبهای وارد شده به کسانی هستم که در کمپ لیبرتی زندگی می‌کنند، باید هم‌چنان تمامی تلاشها را برای مجروحان و مشخص کردن و حسابرسی از مسئولان این حمله به‌کار گرفت.»
جان کری وزیر خارجه آمریکا نيز با صدور بیانیه‌ای حمله موشکی به لیبرتی را قویاً محکوم کرد.
در بیانیه وزیر خارجه آمریکا آمده است: ایالات متحده حمله وحشیانه و بی‌معنای تروریستی به کمپ لیبرتی را که منجر به جان باختن و مجروح شدن ساکنان کمپ شد قویاً محکوم می‌کند. ما به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مجروحان به سرعت بهبود یابند. ما با مقامهای ارشد عراقی در تماس بوده‌ایم تا تضمین کنیم دولت عراق همه پشتیبانی پزشکی و اضطراری ممکن را به قربانیان ارائه کند. ما همچنین از دولت عراق می‌خواهیم مطابق التزاماتش تحت توافق 25دسامبر 2011با ملل متحد، حفاظت بیشتری برای ساکنان کمپ فراهم کند، عاملان را پیدا کند و آنها را به‌خاطر این حمله مورد حسابرسی قرار بدهد. ما در حال مشاوره با دولت عراق هستیم تا ابعاد کامل این حمله ناموجه را مشخص کند.
خانم مریم رجوی حمله موشکی سنگین به لیبرتی را به‌شدت محکوم کرد و گفت: به‌طور رسمی و حقوقی دولت عراق و سازمان ملل که با امضای یک یادداشت تفاهم از پایان سال 2011 تا کنون چیزی تحت عنوان تی.تی.ال ـ مکان ترانزیت موقت ـ ساخته‌اند باید پاسخگو باشند.
اما به نظر ما مانند شش حمام خون قبلی در اشرف و لیبرتی عوامل رژیم ایران در حکومت عراق مسئولیت حمله را برعهده ‌دارند و ایالات متحد و سازمان ملل هم به خوبی بر این حقیقت آگاهی و اشراف دارند.
خانم رجوی افزود: ما از قبل پیوسته در این باره هشدار داده بودیم و اخیراً هم 26 نماینده کنگره آمریکا و 32 شخصیت برجسته سیاسی و نظامی آمریکایی و همچنین 70 نماینده پارلمان فرانسه در این زمینه به دولت آمریکا، ملل‌متحد و اتحادیه اروپا نسبت به مسئولیتشان در این زمینه هشدار داده بودند.
اين حمله جنايتكارانه بي شك بدون هماهنگي با دولت عراق نبوده و مسئوليت حفاظت از ساكنين كمپ ليبرتي برعهده سازمان ملل و دولت آمريكا مي باشد كه تا كنون در حفاظت و جلوگيري از اينگونه حملات جنايتكارانه هيچ گونه اقدامي عملي نكرده اند.

عكس شهدا برگرفته از فيسبوك بگونه مي باشد.