چرا مقامهاي حكومتي براي استقبال از كشته شدگان «منا» گُل نخريدند و نچيدند، بلكه گُلهاي فرودگاه شيراز را از ريشه در آوردند؟!

اين روزها بادكنك پر از هواي شكم آخوندها در باره حادثه آفريني خود در «منا» در جريان زيارت حج در مكه و كشور عربستان سعودي، با انتشار عكسي از استقبال مقامهاي حكو متي از اجساد كشته هاي اين حادثه در فرودگاه شيراز، با گُلهايي كه از فرودگاه كنده و از ريشه در آورده بودند، در فضاي اجتماعي تركيد!
شايد تصوير اين كارگزاران حكومتي كه جيبهايشان از دزدي و چپاول اموال مردم ايران پر است، در نگاه اول مْضحك و خنده دار به نظر برسد. اگرچه چنين است. اما اين نگاهي سطحي خواهد بود و ما را در شناخت و عمق و ابعاد آنچه در پس اين تصوير به سادگي مي توان و بايد ديد به بيراهه مي برد.
رژيم جارو جنجال زيادي براي كشته هاي «منا» كه شماري از ديپلمات ها و فرماندهان پاسداران و اعضاي دفتر بعثه خامنه اي در ميان آنان بودند راه انداخته بود و آخوند روحاني سفر نيويورك را بدين منظور و زير فشار  دلواپسان باند خامنه اي نيمه كاره رها كرد و به ايران بازگشت. 
در اين راستا رژيم روي افكار شونيستي و نژاد پرستانه، البته با ماسك وطن پرستي پوشالي در رسانه ها و فضاي مجازي سرمايه گذاري تبليغاتي كرده و دجالگرانه در حاليكه خود بيشتر نان خورهاي خارجي اش مزدوراني از كشورهاي عربي مانند،حزب الله لبنان و سپاه بدر  و مجلس اعلا در عراق و حوثي ها در يمن و اسد در سوريه  هستند، و فيلم تن فروشي زنان و دختران ايران در مشهد به همين مزدوران كه آموزگار و مرشدشان در جنايت و فساد رژيم آخوندها و پاسدارانش هستند،دستمايه فغان و فرياد دعواهاي دروني و مهره هاي ريزشي رژيم شده بود، جارو جنجال عرب ستيزي از جمله عليه هم وطنان عرب خوزستاني راه انداخته بود.  اکبر عبدی  در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه سه  تلويزيون رژيم  ” در بیان خاطره‌ای از حج و در نکوهش رفتار ماموران عربستان سعودی با حجاج ایرانی لفظی را به کار برد که با هر معیاری دور از ادب شناخته می‌شود و مجری برنامه (‌حسینی)
را به درد سر انداخت! این لفظ آن قدر بی‌ادبانه و چندش‌آور است که هیچ رسانه‌ای قادر به ذکر آن نیست.  به گزارش ایسنا، اکبری عبدی در ویژه برنامه زنده‌ای که به مناسبت عید غدیر خم پنجشنبه شب (9 مهرماه) از شبکه سه پخش شد، با بیان خاطره‌ای از سفرش به حج گفته بود: «هنگامی که ایرانی‌ها به عربستان سفر می‌کنند رفتار عرب‌ها با آنان بسیار بد است و با باطوم مردم را هدایت می‌کنند؛ اگرچه خودشان معتقدند برای نظم این کار را انجام می‌دهند اما رفتارشان توهین‌آمیز است. زمانی که با خانواده‌ام به حج رفته بودیم از کنار یک مغازه فروش لوازم الکترونیک عبور می‌کردیم که برنامه «راز بقا» از یکی از تلویزیون‌های مغازه پخش می‌شد. من و دخترم المیرا با لباس احرام روی زمین نشستیم و برنامه را تماشا کردیم که مسئول کاروان آمد و گفت، شما کجا هستید؟ همه دنبالتان می‌گردند.
من و دخترم بلند شدیم برویم که صاحب مغازه به همراه پسرش بیرون آمد و از مسئول کاروان پرسید، آیا این خانم دختر آقا هست؟ مسئول کاروان هم پاسخ داد، این آقا اکبر عبدی یکی از کمدین‌های خوب ایران است و این خانم هم دخترش است. صاحب مغازه که یک مرد عرب بود گفت حاضرم هم‌وزن خود آقا و دخترش طلا بدهم به شرط آنکه دخترش را به پسر من بدهد. من هم به مرد عرب گفتم منم  حاضرم هم وزن خودش و پسرش  (...) 
البته اين سينماگر رژيم در برابر موج اعتراض هم وطنان در شبكه هاي اجتماعي بويژه هم وطنان عرب با انتشار متنی در صفحه خود در اینستاگرام، نوشت: ”كه روی سخنانش در برنامه زنده شبکه سوم سیما با وهابیون سعودی بوده است.”
محمد نوريزاد از قلم زنان سابق حكومتي در فيسبوك خود ضمن  انتشار عكسي از تن فروشي در يكي از هتل هاي مشهد مي نويسد:
”این عکس در یکی از هتل های مشهد توسط یک زائر برداشته شده است. زائران کشورهای همجوار و عمدتاً عراقیِ امام رضا این دختر بیست و دو ساله را برای کامجویی به سوئیت خود برده اند. کاری که در مشهد و در تمام کشورهای منطقه با دختران ما انجام می شود.” وي در اين رابطه مي افزايد: ”  در همین یکی دو روزی که عکس برهنه ی تو را در یکی از هتل های مشهد و در محاصره ی نگاه های هیز و حریص زائران کشورهای همجوار دیده ام، باور کن کم مانده با سر به دیوار خانه ی سردارانی بکوبم که در ظاهر سخن از غیرت می رانند اما در پس پستوهای بی کسیِ مردم، خود بدست خود تو را به آغوش هرزگی در انداخته اند.”
”فرزاد فرهنگیان، دیپلمات جداشده رژیم ایران فاش ساخت که حادثه منا تروریستی بوده و رژیم ایران در آن دست داشته است. او می‌گوید در میان حجاج 5 هزار پاسدار وجود داشتند و طرح این بود که بیشترین تعداد قربانی از این حادثه گرفته شود و به تظاهرات و اعمال خشونت‌آمیز بعد از آن دامن زده شود وی همچنین قبل از فرا رسیدن موسم حج هشدار داده بود که رژیم خامنه‌ای در زمان حج قصد دارد دست به‌عملیات تروریستی بزند.”
حال ببينيم مراسم استقبال كارگزاران رژيم از اجساد كشته هاي «منا» با گُلهاي كنده شده از ريشه در دست چه چيز را بيان مي كند. 
تصويري كه رسانه‌های محلی و  شبکه‌های اجتماعی با بياني  طنزآلود  نوشته بودند مقام‌های حكومتي  سر راه خود به فرودگاه بین‌المللی شیراز برای حضور در مراسم استقبال از پیکرهاي كشته شدگان،  گل‌ها را نچیده بلکه آن‌ها را از ریشه درآورده‌اند!
ضمن اينكه پوچي دعاوي رژيم و اشك تمساح ريختنش براي كشته هاي مكه را برملا مي كند، در حقيقت  ذات و ماهيت رژيمي ويرانگرو  سرتاپا دزد و چپاولگر و جنايتكار و ضد ايراني را نشان ميدهد كه  بنيانگذارش دزد و سارق يك انقلاب و خيانتكار به اُميد و اعتماد يك ملت  بود و به صراحت گفت وعده هايي كه در پاريس داده بود ، خُدعه(نيرنگ) بوده و فراي فريب مردم اين حرفها را زده بود. 
ولي فقيهش دزد و صاحب يك امپراتوري مالي است. رئيس جمهورش دزد، پاسدارش دزد ، بسيجي اش دزد و به قول زنده ياد عارف قزويني” ميركاروان ، كاروانيان تا جرسش” دزد  هستند.
بله، دشمن ايران و ايراني همين رژيم است  و بايد ريشه اش را كند و شرش را از سر ايران و مردم ايران و منطقه كم نمود.  و براي كندن و كم كردن  اين شر، شور و  همت ملي و ميهني و مردمي لازم است. شور و انگيزش و نفرتي كه در تك تك احاد مردم ايران عليه اين رژيم وجود دارد و نبايد گذاشت رژيم قطره اي از آن را به انحراف ببرد.