منصور قدرخواه؛ کارگردان؛ سناریست و مبارز سیاسی عضو شورای ملی مقاومت ایران درگذشت


منصور که تا دیشب برای آزادی مردم و میهنش ایران در تلاش و فعال بود؛ نابهنگام و در ناباوری تمام زندگی را بدرود گفت و رفت. آخرین اثر وی فیلم رد پای ترور است. همچنین تابلوهای بسیاری از خود به یادگار گذاشته است.
قدرخواه عضو شورای ملی مقامت ایران اپوزسیون اصلی رژیم اشغالگر و ایران ستیز خمینی و دّم و دّمبالچه هایش بود.
 شورای ملی مقاومت ایران از مرگ نابهنگام یکی از اعضای پرشور خود ابراز تاسف عمیق نموده است.
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در پیامی «درگذشت نابهنگام آقای منصور قدرخواه عضو گرانمایه شورای ملی مقاومت ایران را یک ضایعه اندوهبار» نامید.

مریم رجوی گفت: امروز شورای ملی مقاومت ایران یک عضو ارزنده، جامعه هنرمندان ایران یک فیلمساز متعهد و مردم ایران یک مبارز آزاده و صمیمی را از دست دادند. 
منصور قدرخواه،سه شنبه شب ۱۰ آذر ۹۴ به‌طور ناگهانی در اثر سکته در ایالت نوادا در آمریکا درگذشت. او کارگردان، سناریست و تهیه کننده فیلم بود و از چند دهه پیش به مبارزه و مقاومت علیه فاشیسم دینی  روی آورد و  در آبانماه سال‌ ۱۳۷۵ به عضویت شورای ملی مقاومت ایران درآمد.
منصور قدرخواه  همواره در همه اجلاسیه‌ها و فعالیتهای شورای ملی مقاومت فعالانه و پرشور شرکت داشت و آثار هنری و مقالات ارزشمندی برجای گذاشت که خشم و کین رژیم آخوندی و مزدورانش را علیه او برانگیخت.
دوستان و یاران و همرزمان وی در بهت و ناباوری مرگ دریغ انگیزش را در شبکه اجتماعی فیسبوک که منصور یکی از فعالانش بود تسلیت گفته و یادش را زنده نگهداشتند. 
یادش گرامی و جاویدان باد.