مجيد علوي قائم مقام سابق وزارت اطلاعات به دستور خامنه اي در خارج ايران مستقر مي‌شود




به دستور خامنه اي، ولي فقيه رژيم آخوندي، مجيد علوي، قائم مقام سابق وزارت اطلاعات و يکي از سرکردگان صدور تروريسم به منظور توطئه هاي جديد تروريستي روانه خارج کشور شده است. 
مجيد علوي از بازجويان قديمي وزارت اطلاعات است که به مدت هشت سال در عربستان سعودي و سودان مأموريت مخفي داشته است. وي پس از برملا شدن ماهيتش، از سودان اخراج و به تهران بازگشت. 
او  توسط علي فلاحيان (وزير اطلاعات رفسنجاني) به سمت مديرکل کشورهاي عربي وزارت اطلاعات منصوب شد و مأمور ارتباط با حزب الله و ديگر گروههاي تروريستي در منطقه بود.

پس از افشاي قتلهاي زنجيره يي در سال ۱۳۷۸، علوي و شمار ديگري از بازجويان و شکنجه گران وزارت اطلاعات به دفتر ويژه خامنه اي منتقل شدند و تحت رياست آخوند علي اصغر حجازي، رئيس دفتر ويژه او، يک دستگاه اطلاعات موازي را شکل دادند. علوي از افراد نزديک به حجازي و شريک تجاري او است.
در سال۸۴، احمدي نژاد، در اولين دور رياست جمهوري خود، مجيد علوي را بارديگر به وزارت اطلاعات بازگرداند و او را به معاونت اطلاعات خارجي منصوب کرد. در مرداد۸۸، پس از عزل وزير اطلاعات، او را به عنوان قائم مقام وزارت اطلاعات گمارد. مجيد علوي، در اوايل سال ۱۳۹۰ براي فعال کردن طرحهاي تروريستي از وزارت اطلاعات به سپاه قدس منتقل شد.
علوي در روز۲۹دي۹۰ (۱۹ ژانويه۲۰۱۲ ) چند هفته قبل از انفجارهاي بانکوک در ۲۵بهمن۹۰ که چند تن از عوامل رژيم آخوندي در جريان آن دستگير شدند، با نام مستعار حسين تهراني وارد بانکوک شده بود.


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۱۸فروردين۱۳۹۱ (۶ آوريل۲۰۱۲)