ولي فقيه" جنايتکار را در حد خدائي بالا کشيدن که محض رضاي خدا نيست!

دوستان نمي دانم شما هم مثل من وقت مي کنيد که سري به سايتهاي رژيم بزنيد يا نه؟ من روزانه نيم ساعت به اين سايتها سرک مي کشم از روي کنجکاوي مي خواهم ببينم چه مي نويسند. البته ناگفته نماند خواندن مطالب اين سايتها هم حوصله مي خواهد . از خزعبلاتي که مثلا شيخ محمد يزدي با دستمال يزدي بدست!! همين چند روز پيش بافته مبني بر اينکه«ولي فقيه هرگز اشتباه نمي کند». نعوذبالله پيامبر خدا هم اينچنين حاشيه امنيتي در بري از خطا بودن براي خود قائل نبود.

 ما مسلمانها وقتي صحيفه سجاديه را مي خوانيم, امام سجاد را دائم در حال ندبه و زاري و استغاثه به درگاه خداوند مي بينيم که از او مي خواهد از در رحمت و عفو با او وارد شود وگرنه او خطاکار و گناهکاري بيش نيست. اين از امامي که ما شيعيان معتقديم عاري از خطا و گناه بوده و معصوم مي باشد. حال چگونه مي شود يك آخوند جنايتکار را بري از خطا و اشتباه خواند؟.
 چند روز پيش احمدي نژاد گفته بود که هرکسي گوشه اي از مرز را سوراخ کرده و مي برد و مي آورد و صحبت از "برادران قاچاقچي" کرده بود. که آگاهان سياسي منظور او را "برادران سپاهي" اطلاق کرده بودند که مملکت را ملک طلق پدري انگاشته و همچون تيولي بين خود تقسيم کرده اند. خوب مقام "ولي فقيه" جنايتکار را در حد خدائي بالا کشيدن که محض رضاي خدا نيست. براي همين است که با تطهير جنايتکاري که دستش تا مرفق به خون بهترين جوانان وطن آغشته است بقول احمدي نژاد مرزها را سوراخ کنند و ببرند و بياورند.
 البته سهم باند احمدي نژاد هم سر جاي خود است اما جدا از ترهات فکري تار عنکبوت بسته آخوندها يک خط مشترک در تمامي اين سايتها بطور روزانه يافت مي شود و آنهم خط هستريک ضديت با مقاومت و سازمان اصلي آن يعني سازمان مجاهدين خلق ايران و رهبري پاکباز آن است. حال مهم نيست که خبرها و گزارشات و خاطرات به اصطلاح نقل شده از بريده مزدوران بانام و بي نام و يا منابع بي ماخذ ديگر تا چه اندازه با يکديگر تناقض دارند. مهم اين است که يوميه مطلبي در ضديت با مقاومت داشته باشند. حال يک روز انحراف اخلاقي رهبري مجاهدين و اعضاي آن باشد و روز ديگر نماز خواندن آنها روبروي عکس رهبري و يا روز ديگر دست داشتن مجاهدين بي سلاح در انفجارهاي عراق. در واقع مطالب را که دنبال مي کني مي بيني که تماما ناشي از سرگيجه اي است که رژيم از اعتلاي مقاومت بدان گرفتار آمده است. سرگيجه که چه عرض کنم واژه در بيان توصيف وضعيت رژيم و سران آن نمي يابم و يا زبانم از اين لحاظ قاصر است که بتواند وضعيت رژيم و سران آن را به تصوير بکشد. براستي اينهمه ضديت بيمارگونه و هيستريک چيزي جز وحشت رژيم از بيرون آمدن قريب الوقوع مجاهدين از ليست آمريکا است؟ 
البته از قول رهبر مقاومت بايد خطاب به آخوندها گفت برويد سر خود را به دماوند بکوبيد. ناگفته نماند که رفسنجاني ضمن جدي خواندن تهديدات آمريکا که از قول وزير دفاع جديد آن کشور بيان شده خواهان مذاکره مسقيم با "شيطان بزرگ" شده است.  بيچاره نمي داند چه با مذاکره و چه بي مذاکره با "شياطين ريز و درشت" بهترين فرزندان خلق عزم کرده اند تا فتح قله پيروزي و سرنگوني تمام عيار اين رژيم جنايتکار از پاي ننشينند. اين عزم و اراده برخاسته از خون صد و بيست هزار شهيد و رنج و شکنج اسيران و زندانياني است که استوار و پابرجا بر عهد خود با خلق و ملت خود پا برجا مانده اند. و مهمتر از همه اين برخاسته از عزم جزم ملتي است که الهام گرفته از کانون استراتژيکي نبرد و رزمنده شيران اشرفي حتي با ناخن و دندان هم شده تا خشت خشت اين رژيم را از جاي برنکند آرام و قرار نمي گيرد. پس بايد کمربندها را در مسير سرنگوني تمام عيار اين رژيم محکمتر بست و به ياري بهترين فرزندان خلق شتافت. برنامه همياري با سيماي آزادي نزديک است همه با هم در ياري رساندن به اين صداي رساي ملت ايران به پيش. هر کمکي به سيماي مقاومت در راستاي اعتلاي مقاومت محسوب شده و زمينه را براي گسترش فعاليتهاي سيماي آزادي در رساندن خواست و اراده حق طلبانه ملت ايران و فرزندان جانبازش از اشرف تا سرتاسر جهان به اقصا نقاط ميهن فراهم مي سازد. اينچنين باد.
عليرضا يعقوبي