عملیات تروریستی در پاریس

بهرام مودت دروازه بان پیشین تیم ملی ایران و عضو شورای ملی مقاومت ایران اپوزسیون اصلی رژیم تروریستی و بنیارگرای حاکم بر ایران در باره عملیات تروریستی پاریس می نویسد:  
هنوز بیش از دو هفته از حملات موشکی گروه تروریستی وابسته به رژیم دیکتاتوری- مذهبی آخوندها با مسئولیت خامنه‌ای جانی و روحانی روباه به کمپ لیبرتی که در نتیجه 24 شهید و تعداد زیادی مجروح به جای گذاشت، نگذشته بود اینجا که در جمعه شب 13 نوامبر شهر پاریس ناباورانه شاهد حملات تروریستی و عملیات انتحاری در چندین نقاط حساس و پر جمعیت بود. عملیاتی که بیش از هرچیز قلب " آزادی“ را نشانه گرفت و تفاوتی هم نداشت که قربانیان اصلی انسانهای بی دفاع زن و مرد، پیر و جوان، کودک، مسلمان و یا مسیحی باشند.  اینجا
اگر چه این فاجعه انسانی تا امروز تلفات سنگینی داشته است، اما بی تردید چنانچه در حین جریان مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم ملی فرانسه و آلمان در استادیوم "استاد دو فرانس" که اتفاقاً رئیس جمهور فرانسه اولاند و وزیر خارجه آلمان اشتاین مایر حضور داشتند، هوشیاری و کنترل شدید مأمورین درب های ورودی به ورزشگاه با دقت و شجاعت صورت نمی گرفت کشور فرانسه و جامعه جهانی شاهد یک فاجعه عظیم انسانی در ابعاد گسترده و مهلک می بود.
در بررسی اخبار، تحلیل و تفسیرها بنظر میاید که گویا تروریست ها تصمیم داشتند با ورود به داخل استادیوم آنهم با حضور هشتاد هزار نفر از مشتاقان فوتبال که با پیام اتحاد، دوستی و همبستگی بر روی سکوها مشوق تیم خود بودند، ناجوانمردانه با شلیک دیوانه وار و با عملیات انتحاری در ورزشگاه سیلی ازخون انسان های بی دفاع را جاری کنند که با عدم موفقیت ورود به ورزشگاه در بیرون با عملیات کور تروریستی چندین نفر را به خاک و خون کشیدند. 
ناباورانه نیز تماشاگران و اعضای تیم فوتبال فرانسه و آلمان ساعتها تحت مراقبت و حفاظت مامورین در استادیوم بودند.
در امتداد این نگاه های مظلوم و بهت زده می توانستیم تصویری از صحنه های اعدام، یورش به تجمعات و سرکوب زنان را در ایران تجسم کنیم. همانطور که مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در پیام تسلیت خودش به رئیس جمهور فرانسه و همدردی با ملت فرانسه تاکید کرد:
" بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضد بشری آنها هیچ ربطی به اسلام ندارد و این پدیده شوم در هر کجا که باشد دشمن صلح و بشریت است "
اکنون جامعه جهانی بخصوص کشور آمریکا و کشورهای اروپایی برای برخورد قاطع با جبهه تروریستی و برای جبران سیاست های غیر مسئولانه یعنی سیاست مماشات که نتیجتا رژیم های تروریستی و حامیان تروریست‌ها همچون رژیم آخوندها و بشار اسد را برای ادامه جنایت، کشتار و ترور وقیح تر کرده است، بایستی با اتخاذ یک تصمیم‌گیری مشترک متحدا به یک مبارزه و جنگ جدی با این جبهه تروریستی دست بزنند و به موازات آن از نیروهای مبارز آزادیخواه که بالقوه آلترناتیو دموکراتیک برای جایگزین این رژیم ها هستند حمایت کنند.
ورزشکاران ملی و مردمی ایران، عضو و حامی مقاومت با تاثر بسیار ضمن همدردی با تک تک مردم فرانسه و همبستگی با ورزشکاران فرانسه این ضایعه عظیم انسانی را به رئیس جمهور فرانسه اولاند، ملت آزادیخواه فرانسه و جامعه جهانی تسلیت گفته و همه شهروندان، سیاستمداران و رؤسای دول مختلف اروپایی و در کل جامعه جهانی را به اتخاذ یک عمل مشترک مقتدر جهت مانع شدن از تکرار فاجعه 13 نوامبر در هر گوشه جهان و غلبه بر جبهه ترور و ظلم فرا میخوانند. چرا که ما ملت ایران خود از قربانیان سیاست های تروریستی و سرکوب گرانه رژیم آخوندها هستیم.
مریم رجوی در همان پیام اشاره دارد: 
”مردم ایران که 37 سال است تحت حاکمیت سیاه دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوند ها، یعنی پدر خوانده داعش، قرار دارند با این جنایت ها به خوبی آشنا هستند و مردم فرانسه و احساساتشان را در این لحظات سخت کاملاً درک می کنند و با آنها همدرد هستند".