ليبرتي، موشك باران و يك سوال؟

نسرين ستوده مقابل ساختمان كانون وكلا بخاطر لغو پروانه وكالتش ماهها در تحصن بود.
مدتهاست خانواده هاي شهدا و زندانيان سياسي به مناسبت هاي مختلف تجمع مي كنند.
نرگس محمدي دستگير و زنداني شد و در وضعيت جسمي نگران كننده اي بسر مي برد.
محمد ملكي پاي ثابت اعتراض هاي داخل كشور است.
فريادهاي مادران نه تنها در آسمان ميهن در سرتاسر دنيا به يمن  اينترنت و استفاده ايرانيان از شبكه هاي اجتماعي و بازتاب اين فريادها براي افكار عمومي طنين انداز شده و ميشود.
هيچگا از خود سوال كرده ايد اين كساني كه به عنوان  «جدا» شده  و «منتقد» !  و اين دايه هاي دلسوزتر از مادري كه شب و روز به فكر انتقال مجاهدين و رهايي آنها از مبارزه! هستند
هيچگاه ديده ايد حرفي عليه رژيم و در حمايت از رويدادهاي فوق بزنند؟!
آيا تمام وقتشان صرف دشمني و لجن پراكني عليه مجاهدين نيست؟
دقيقا، همين است و از همينجا مي توان به سادگي نتيجه گرفت كه بدون هيچ شك و ترديد و عذر و بهانه اي ماموران وزارت اطلاعات رژيم ايران هستند. اينها زمينه سازان و جاده صاف كن هاي حمله و قتل عام مجاهدين در اشرف و ليبرتي بوده و هستند.
هر كس كه با اينها هم سو و هم نوا شود در جبهه رژيم و شريك در جنايت هاي اين رژيم ميشود. تحت هر عنوان و بهانه و غرض و مرضي كه باشد.
به هر كسي كه به اين ماموران خائن و خود فروخته آنتن ميدهد شك كنيد. دوست و دشمن را از روي علائم و نشانه هايي مي توان شناخت. علائمي كه دشمنان مردم از خود نشان ميدهند:
مردم آزاري، تجاوز به حقوق مردم ، توهین و تحقیر و لجن پراكني عليه انسانهايي كه وجود آنها برايشان خطرناك است بويژه هنگامي كه بر مسند قدرت و يا در خدمت قدرت حاكم هستند. تلاش براي گمراه کردن دیگران  با مکر و حیله، فریبکاری و گول زدن ، جنگ و خون ریزی و فساد و تباهی و نسل کشی  و نابود کردن جوامع از مهم ترین آثار عمومی دشمن  است .  حال ماموران دشمن را بر اساس اين علائم و ويژگيها بشناسيم.
مطالب بيشتر در  اينجا