«کمپ لیبرتی - موشک و دلسوزی !؟ »

دجالگری و وارونه گویی یکی از بارزترین ویژگیهای رژیم آخوندی است. آنها در این زمینه ید طولایی دارند؛ هر حلالی را در دکان دین فروشی و دجالگری خود حرام و هر حرامی را حلال می کنند. در حالی که خود بی دین و بی ایمان ترین؛ دزد ترین ؛ قاچاقچی ترین؛ مواد فروش ترین؛ فاسدترین؛ تروریست ترین؛ جنایتکار ترین و دشمن ترین دشمن خلق و خدا در دنیا هستند؛ مردم را با اسم خدا و دین  و جرایم بر شمرده خودشان مورد بازداشت و بازجویی زندان و شکنجه و اعدام قرار می دهند و مخالفین خود را محارب با خدا و رسول خدا و منافق می نامند! در سوریه و لبنان و یمن و بحرین و عربستان و عراق رد پای جنایت و ترورشان هویدا و عالمگیر است و در عراق به پناهندگان کمپ لیبرتی با موشک حمله و کشتار می کنند و در پی آن از حمله تروریستی داعش و کشتار مردم در پاریس ابراز خوشحالی و حمایت می کنند و مردم و دولت فرانسه را مقصر می نامند به اشک تمساح ریختن و دلسوزی برای مجاهدین کمپ لیبرتی که نتوانسته آنها را کشتار کنند می و پردازند؛ تا هم خود را در ببرند و هم زمینه را برای حملات بعدی فراهم نمایند. فیلمی ازموشک باران لیبرتی
هیزم کش تنور دجالگری و جنایتشان هم عده ای خائن و بریده مزدور در داخل و خارج هستند. در این رابطه به نمونه ذیل توجه کنید:
«پس از موشک باران جنایتکارانه لیبرتی که منجر به شهادت ۲۴ مجاهد خلق و خسارات مالی فراوان گردید، موجی از محکومیت رژیم آخوندی و مزدورانش را در داخل و خارج کشور درپی داشت. حمله جنایتکارانه ای که رژیم به دلیل مجموعه شکستهایش ناچارا به آن دست زد . به همین دلیل هنوز که هنوز است نه تنها مسولیت آن را نمیتواند بپذیرد، بلکه برای کاستن از میزان منفوریت خود و مزدورانش، حیله گرانه به تاکتیک جدید، ریختن اشک تمساح برای ساکنان لیبرتی و خانواده های آنها، متوسل شده است. تاکتیکی که دقیقا آن روی سکه موشک باران جنایتکارانه میباشد. ولی فقیه ارتجاع با دلسوزیهای احمقاله  قصد دارند:
 اولا: وانمود کنند، ما در این حمله نقشی نداشته ایم،
ثانیا: ریاکارانه ازخود چهره ای دلسوز و رقیق القلب ارائه کنند. این همان تاکتیکی است که خمینی از آغاز رسیدن به حاکمیت  به آن متوسل میشده است.
خمینی در دهه ۶۰  درحالی که هنگام صرف صبحانه روزانه حکم اعدام صدها مجاهد و مبارز مردم ایران را امضا میکرد وعربده میکشید که ما قاضی میخواهیم که  قاطعانه دست ببرد، رجم کند و شلاق بزند و حد جاری کند و ... احمد خمینی را به تلویزیون میفرستاد تا بگوید، پدرم آنقدر رقیق القلب است که حاضر به کشتن مگس هم نیست، پنجره را باز میکند و مگس های مزاحم را به بیرون از اتاق میفرستد؟؟!!
ادامه مطلب اینجا