فساد، اندر فساد: بيسابقه ترين و ركوردارترين دزدان تاريخ معاصر، همين آخوندهاي فاسدند

در آن شهری که مردانش عصا از کور میدزدند
من از خوش باوری آنجا محبت جستجو کردم

دكل نفتي به آن بلندي و سنگيني...را طوري دزديدند كه آب از آب تكان نخورد! جل ا لخالق!

 دزدان مافيايي در  ميان سركردگان رژيم ، دزد و غارتگر و ضعيف كش ،روز بروز شگرد هاي بسي هيجان انگيز! فوق تصور بالا تر از فيلمهاي جيمزباندي، قدمهاي بس بالا بلند ي را در زمينه دزد ي  هاي نجومي را در روزروشن برداشتند و بر سكوي قهرماني! در  شيادي و كلاهبرداري كه بزرگترين سارقان تاريخ بشري از انجام آن عاجزند!  ايستادند.
 كاري بس شگرف در كلك و تقلب و فريبكاري كه عقل جن هم نمي رسد.
بلي، همه آنهايي كه در اصطبل آخوندي  زير پرچم ولايي سينه مي زنند همه و همه فنون، دزد يهاي نجومي را در محضر دزد بزرگ خامنه و  استاد دزدان پسرش مجتبي، فرا مي گيرند، همه چيز آزاد آزاد است, در اين بازار مكاره .
رويتر اعلام كرد: ثروت خامنه اي و خانواده اش 30 برابر شاه سابق ايران است. حالا به چند قلم از دزديها و ثروتهاي  سران رژيم كه از جيب محرومان به تاراج بردند توجه كنيد:


زنجانی 380 ميليارد
۳۰۰۰ میلیارد امیر منصور آریا و خاوری و دار و دسته
۱۲۰۰ میلیارد دانشگاه ایرانیان
۱۰۰۰ میلیارد تامین اجتماعی
۳۷۰ میلیارد صادق محصولی
۳۰۰ میلیارد معاون بانک مرکزی
۲۰۰ میلیارد رحیمی (معاون اول احمدی نژاد)
۱۷۰ میلیارد بنیاد شهید
۵۰۰ میلیون هر نماینده
یعنی از هر ایرانی ۲۲۰ میلیون تومان!؟
البته ۱۸ میلیارد "دلار" کامیونهای طلای ترکیه و ۲۵ ملیارد "دلار" پولهای که در فرودگاه روسیه پیدا شد و ۸۷ ملیادر"یورو" اختلاصی که در ترکیه بود حساب نکردیم!
این یعنی عدالت، پاکی و سلامت


بلي دزدي در اين رژيم آزاد آزاد است البته براي آقازاده ها و آنهايي كه چاكرمنشي رژيم را ميكنند حالا ببينيد  جوانان براي چند صد دلار كليه مي فروشند: 

 « با وجود قانون منع خريد و فروش اعضاي بدن، سايت ايمنا با انتشارعکس آگهيهاي خريد و فروش کليه دراصفهان، خبرداده که اين روزها اين شهر "شاهد تبليغات خريد و فروش کليه" است. اين سايت ...نوشته است: "اينجا خيابان آمادگاه اصفهان مرکزتجمع پزشکان اصفهاني است. جايي که تا چشم کارمي‌کند مجتمع‌هاي پزشکي متخصصان و فوق متخصصان علوم پزشکي مزين به تابلوهاي بزرگ رنگي نگاه هر عابري را به خود جلب ميکند ...اما از سويي ديگر در گذرگاه خيابان که قدم مي زني گاه گداري تبليغات روي ديوار و باجه هاي تلفن عمومي نظرت را جلب مي‌کنند، از برخي با يک نگاه سطحي عبور مي کني و برخي ديگر را با دقت مي‌بيني و شايد هم کمي تامل کني. قدم زنان در خيابان آمادگاه اصفهان بوديم که چندين آگهي فروش عضو در نزديکي مجتمع هاي پزشکي خيابان آمادگاه نظرمان را به خود جلب کرد، تبليغاتي که نام ونشاني از چوبه حراج به جان و زندگي داشت.....دريکي از تبليغ هاي فروش کليه نوشته شده"يک عدد کليه گروه خوني B مثبت، سالم و بدون اعتياد به مواد مخدر و الکل به فروش مي رسد-
 حالا ببينيد روحاني جلاد در روز روشن  به دزديهاي سپاه پاسداران دست كاملاً باز مي دهد كه هر كار كه بخواهند در زمينه چپاول بكنند:
به گزارش خبرگزاری های رژیم، حسن روحانی  سپاه جنایتکار پاسداران را «محبوب دل‌ها» توصیف کرده و خواستار بر عهده گرفتن چند پروژه‌ بزرگ ملی توسط سپاه شده است.
بنا بر این گزارشها روحانی، دوشنبه  ۲۵ شهریور ، در جمع سرکردگان سپاه، گفته است: «در شرایطی که اقتصاد ما هدف قرار گرفته است سپاه باید وارد عمل شود و سه – چهار پروژه بزرگ ملی را برعهده بگیرد.»وی همچنین گفته است «شایعاتی» که درباره سپاه پاسداران مطرح می‌شود را «اصلا قبول ندارم» و از اینکه «می‌خواهند سپاه را رقیب مردم قرار دهند»، انتقاد کرده است.
وی افزود«سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و پیمانکاری مثل پیمانکاران معمولی نیست و نبوده» و «امروز باید پروژه‌های مهمی که بخش خصوصی توان آن را ندارد برعهده بگیرد.»
دخالت سپاه پاسداران که یک نهاد نظامی – امنیتی به شمار می‌آید، در مسائل سیاسی و اقتصادی ایران، طی سال‌های اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. در دولت محمود احمدی‌نژاد، واگذاری پروژه‌های عظیم صنعتی و اقتصادی به ارزش ده‌ها هزار میلیارد تومان به این نهاد و گاه بدون رعایت تشریفات قانونی، اتفاق افتاد و سپاه پاسداران، ده‌ها بانک و شرکت‌ در حوزه‌های مختلف مالی، پولی، نفتی و … را خریداری و یا تاسیس کرد.
اما روحانی میگوید که «سپاه شرایط کشور و دولت را به خوبی می‌داند» و افزوده «چون ما کشوری هستیم که دو میلیون و   ۵۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم و امروز این رقم به کمتر یک میلیون بشکه رسیده است، آن هم در سالی که باید هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم وارد کنیم. پس سپاه باید آستین را بالا بزند و بخشی از بار دولت را بر دوش بگیرد.» بلي روزگاري نه چندان دور خاتمي شياد گفت: پاسداران دلسوز ترين! و مسئولترين! انسانها هستند. حالا جاني ديگر  ي پاسدار ها را« محبوب دلها» عنوان مي كند و راه دزدي و هر گونه فساد و فتنه را براي آنها آزاد مي كند.
 اين جنايتكاران كه در انديشه، عمل و مخيله كثيفشان روزانه، غير از ضعيف كشي و استثمار  نمي تواند چيز ديگري نهفته باشد ،وگر نه كاخهاي سر به فلك كشيده سران رژيم در سراسر شهر ها بنا نمي شد و  به جاي آن هزاران كودك و يتيم، گرسنه  سر به بالين نمي گذاشتند.
 اما  اگر براي مثال  يك خرده، فروش كم فروشي و يا گران فروشي كند بايد شلاق بخورد و به زندان بيفتد ولي آقازاده هاي دزد و چپاولگر ول مي چرخند و اموال مردم را غارت مي كنند ، در هيج جاي جهان اين همه فساد را نمي توان ديد.
اشتباه نكنيد ،رژيم اغنيا در قدرت است  همه شعار هاي خميني دجال كلك و دروغ بود بايد ضعيف كشي كنند تا از قبل آنها به ناني برسند و كاخهاي طا قوتي و خودرو هايي اين چناني ، ويلا و...
اما، اشكالي ندارد كودكان از فشار گرسنگي بر سنگفرش خيابانها بيفتند. كارگران، كارمندان و... چند ماه حقوق نداشته باشند...
 بلي، دكل  توي چاي ويل فساد و جنايت ، غارتگري، سركوب و ضفيف كشي آخوندي گم مي‌شود،  ولي يك ضربه شلاق كمتر براي مردم بيگناه معصيت دارد!؟ بلي اين رژيم جهل و جنايت كاري غير از اين نمي تواند بكند، غارت، چپاول، سركوب ، شكنجه و اعدام، گراني، همه و همه تا اين جانيان بر اريكه قدرت غير قانونيشان تكيه زده اند هيج تغييري نمي كند و اوضاع روز بروز بد تر  خواهد شد.
محمود نيشابوري