شعار امروز معلمان آزاده ميهن در برابر مجلس رژيم مافيايي آخوندي : گرسنگي تا كي؟

در تجمع امروز معلمان آزاده و زحمتكش ايران در تهران و در مقابل مجلس رژيم مافيايي آخوندي  كه با فراخوان قبلي كانون صنفي معلمان از   استان‌های مختلف از جمله کردستان، کرمانشاه، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران و مشهد براي بيان مطالبات برحق خود گرد آمده بودند و با دخالت نيروهاي امنيتي و دستگيري بيش از  200 معلم روبرو شد، بيش از هزار نفر شركت داشتند و خواستار  مطالبات بر حق خود از غارتگران دست رنجشان  شدند.
معلمان معترض شعار می‌دادند: نترسید نترسید ما همه باهم هستیم، معلم زندانی آزاد باید گردد، گرسنگی تاکی؟ و ما همه باهم برابریم.
شماري  از معلمان دستگیر شده از شهرهای کرمانشاه، ارومیه، مریوان، ساری، مهاباد و سنندج بودند. 
به گفته شاهدان عيني  رژیم دولت آخوند روحاني برای ایجاد فضای رعب و وحشت در مقابل مجلس از هلیکوپتر که بر فراز بهارستان در حال پرواز بود، استفاده می‌کرد.
با وجود این فضای امنیتی معلمان مقاوم میهنمان توانستند فریاد اعتراض خود را علیه حکومت آخوندی بلند کنند و خواستهای برحق خود را مطرح سازند.
رژیم زهر خورده آخوندی با بسیج گسترده امنیتی و موج دستگیریهای امروز در تهران نشان داد تا چه حد از اعتراضات و مطالبات برحق مردم در این شرایط وحشت دارد. محمد رضاخواه، عضو کانون صنفی معلمان  به خبرگزاري ايلنا  از دستگیری شماري از  معلمان در این تجمع خبر داده و همسر هاشم خواستار، یکی از بازداشت شدگان نیز گفت: “حدود دویست تن از معلمان بازداشت شده اند". همچنین سایت "حقوق معلم و کارگر" تعداد بازداشت شدگان را "بیش از صد معلم" ذکر کرده است.