كانون صنفي معلمين: ۳۱تیر حماسه‌ای دیگر بسازیم

كانون صنفي معلمين ايران با انتشار اطلاعيه اي در شبكه هاي اجتماعي به   تجمع عتراضي در برابر مجلس رژيم آخوندها در روز  ۳۱تیر فراخوان داد.
در اطلاعیه كانون صنفي معلمين با عنوان در تجمع اعتراضي  ۳۱تیر حماسه‌ای دیگر بسازیم آمده است: 
دستگیریهای اخیر، (علیرضا هاشمی، علی اکبر باغانی، اسماعیل عبدی) که آخرینش نخواهد بود حماسه‌ای دیگر بسازیم تا سندی دیگر برای تاریخ از حکومت جهل و خرافات باقی بماند. همکاران گرامی حاکمیت اصول گرای بی‌اصول که اشتهای بلعیدن ثروت ملی، جزئی از ذاتش شده، چنان حریص قدرت و چپاول مادیات و معنویات ملی شده که هیچ‌گونه اعتراضی را تحمل نکرده و اکنون که تابستان و مدارس تعطیل است بیشتر از گذشته چنگ و دندان نشان می‌دهد. 
همکاران گرامی و تشکلهای صنفی ‌فرهنگیان سراسر کشور: آگاه باشید از اکنون نمایندگان ما معلمانی هستند که زندان و در بند هستند. (بوداقی، باقری، باغانی، هاشمی، عبدی و...) حاکمیت بداند به‌زودی روزی فرا می‌رسد که باید با معلمان زندانی به‌عنوان نمایندگان ما معلمان مذاکره کند. همکاران عزیز: عبدی متهم است که با رادیوهای بیگانه مصاحبه کرده. کدام رسانه‌ی داخلی اجازه دارد که در یک فضای آزاد مشکلات معلمان و آموزش و پرورش را بدون سانسور بیان کند؟ 
نتیجه: حاکمان نالایق چنان کشور را به روز سیاه نشانده‌اند که قیافه‌هایشان که در تلویزیون ظاهر می‌شود نشان می‌دهد که در بحرانهای عمیق گرفتار و رهایی از این بحرانها امکان ندارد. هزاران کودک معصوم به مدرسه نمی‌روند و یا ترک تحصیل می‌کنند و سپس وارد چرخه‌ی معیوب بیکاری، اعتیاد، فقر، فحشا، سرقت، و تجاوز به ناموس دیگران شده و سر از زندان و اعدام در می‌آورند. اما گردن کلفتهایی که به نام اسلام کشور را غارت می‌کنند راست راست در اروپا و آمریکا و... . راه می‌روند وزن‌هایشان برای گرفتن کارت سبز در بلاد کفر میزایند و به دروغ شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و آنگاه به ریش ما می‌خندند. اگر احیاناً اندکی از غارتگریهایشان برملا شود و به زندان بیفتند بیشترین همراهی را با دزدان کرده تا به سلامت به آغوش غارتگران برگردند. 
پس همکاران فرهنگی عزیز کوتاهی نکرده و از سرتاسر ایران مجروح در ۳۱تیر از ساعت 10 تا 12 در جلو مجلس جمع شده و فریاد می‌زنیم ما همه بوداقی، باقری، باغانی، هاشمی، عبدی، عبد الفتاح سلطانی و...) هستیم تا همگان بدانند معلم بیدار است از تبعیض بیزار است. معلم بیدار است از غارت بیزار است. 
زنده باد زندان تا برقراری دموکراسی 
کانون صنفی معلمین.