گزارشي از آغاز اجتماع معلمان در ايران و دستگيري دهها معلم تا كنون

كانون صنفي معلمان اعلام كرد كه اجتماع معلمان سراسر کشور مقابل مجلس رژيم آخوندها درحال شکل گیری است. 
 امروز چهارشبنه 31تیر رأس ساعت اعلام شده قبلی یعنی 10صبح به وقت تهران، جمعی از معلمان به مقابل مجلس رژيم برای تجمع رسیدند و اولین اکیپ، معلمان کرمانشاهی بودند. 
از برخی معلمان هم که در پارک شهر در نزدیکی مجلس منتظر آغاز تجمع هستند خبر می رسد که نیروهای انتظامی از آنها خواسته اند که متفرق شوند .
وحشت رژیم از تجمع معلمان به آنچنان درجه ای رسیده است که بشدت مانع از فیلمبرداری می شود زيرا از پخش ویدئوها ي تجمع و حمايت مردم وحشت دارد.
بنابه اين گزارش  جمعیت زیادی  در مقابل مجلس رژيم حضوردارد و هر دقیقه به تعداد آنها اضافه می شود. 
ماموران رژیم از شب قبل توسط نیروهای بسیج آموزش و پرورش و حراست ادارات به معلمان عضو کانون صنفی در تهران تلفن زده و آنها را تهدید کرده اند که در تجمع 31 تیر شرکت نکنند ! اگر دستگیر شوند ، زندان و ... در انتظار آنها خواهد بود . 
در اطراف ایستگاه مترو ماموران زیادی را بسیج کرده اند تا شرکت کنندگان در تجمع را بترسانند ! 
اگر معلمان در تهران و شهرستانها می ترسیدند که شرکت نمی کردند !!!
حضور گسترده زنان در صف اول چشمگیر است و رنگ دیگری به این تجمع اعتراضی می بخشد .
تعداد قابل توجهی از معلمان در قسمتهای مختلف در اطراف مجلس هستند و تلاش می‌کنند از سد امنیتی گذشته و خود را به تجمع برسانند. 
گشت های سرکوبگر ارشاد و دختران معاویه به تهدید و دستگیری زنان معلم می‌پردازند. حداقل 5مورد بازداشت در محل رؤیت شده است.
گزارش يك هم وطن از تجمع امروز معلمين ودستگيري دهها معلم تا كنون 
الان ساعت 10 و ربع من در بهارستان، جلوی مجلس بودم تقریبا در هر سه قدم به قدم و ورود یهای مترو و خیابان های اطراف نیروهای گارد با باتوم و سپر و لباس شخصی ها ایستاده اند و از تجمع بیش از دونفر به شدت جلوگیری می شود. هر کس هم که موبایل از جیب خارج میکند و یا عکسی میگیرد سریعا بازداشت می شود. فضا کاملا امنیتی است .
در گزارشی دیگر از تجمع معلمین جلوی مجلس در تهران : تعدادی از معترضین و معلمین دستگیر و سریعا با ماشین های ون شیشه دودی منتقل شدند 
گزارش رسیده و حدود سی الی چهل نفر دستگیر شده اند.
پایداری رمز پیروزی است .