نشئگي روحاني از اثرات جام زهر و پرت و پلا گوئيها...+ كاريكاتور

رئيس جمهور ارتجاع گفت: در اين 22ماه مذاكرهكنندگان ما، با هنر نشستند و حرف زدند. آنها با هنر نوشتند و نگاه كردند.
 در اين مدت به گونهاي با 6 قدرت جهان صحبت كرديم كه چنانچه مذاكرات به پيروزي نرسد و موفق نباشد دنيا به خوبي ميداند كه ايران اهل منطق بوده و ميز مذاكره را هيچگاه ترك نكرده است و به بهترين وجه در مقابل قدرتهاي جهان پاسخ داده است.
رئيس جمهور  ارتجاع گفت:نفس مذاكره هنر است و اينكه ما 22ماه در حال حرف زدن هستيم يك هنر است؛ نفس اينكه 6 قدرت را در برابر خودمان ميخكوب كردهايم هنر است و نفس اينكه بسياري از مشكلات را تا امروز حل كردهايم نيز هنر است.


خركي ر ا به عروسي  خواندند خر بخنديد و شد از قهقهه سست
گفت من رقص ندانم به سزا  مطربي نيز ندانم به درست
كه در جوابش گفتند:
خران را كسي در عروسي نخواند مگر وقت آن كاه و هيزم نماند
        
 در روزي و روزگاري در شهري چند كارگر بعد از كار روزانه در قهوه خانه‌اي نشسته از مشكلات و گرفتاريهاي خودشان صحبت مي كردند. يكي از كارگران كه سبيل هاي پهن و بزرگي داشت، طبق عادتش چاخان مي كردكه امروز غذاي  خوبي خوردم و... گاهاً دستش را هم بر سبيلهايش مي كشيد مي‌خواست بفهماند  كه نمي بينيد سبيلهايم چرب است. ديگر كارگران حسرت بدل شده بودند كه نكند دوست چاخانشان گنجي و يا ثروتي و ارثي نصيبش شده.
روزي‌آقا كارگره مشغول تعريف و تمجيد از وضعيتش بود كه اتقاقي اقتاد:
بابا، بابا،زود بيا
چي شده پسرم
گربه سبيل چربكنت را خورد!
خودتان  مي توانيد اين ماجرا را با شياديها، سگ دعوا ها،خط و نشان كشيدنها،  اراجيف، فرافكني، دغلكاري و فريبكاري، دجاليت، تهديدات، وحشت و كلافه گي، رژيم پوشالي آخوندي را بعد از توافق‌ را مد نظر قرار  دهيد. كه همه چيز هنر بود، خوردن جام زهر هنر بود، عدول از مرز سرخها هنر بود ، بلي  هنر خوب چيزي است اما نه بيان هنر از زبان بي هنران و ضد هنران كه هنرشان چاخان، كلاهبرداري چپاول و كشتار مردم است و بس
اما آن كارگر بيچاره كجا و اين رژيم دجال و جاني كجا!
بلي:
 اما، واقعيت چيز ديگريست.رژيم عوا‌م‌فريب، ضد بشري آخوندي به يمن افشا گريهاي مترقي و انقلابي مقاومت، بساط و آرزو هاي اين جانيان را روي سرشان آوار و آن را به جام زهر تبديل كرد، افزايش سركوب و اعدام در داخل و از كار افتادن موتور لشكر كشي به عراق، سوريه و يمن و...راهي غير از اضمحلال و نابودي اين جانيان متصور نيست،حالا رژيم و رهبري پوشالي خط و نشان بكشد و آسمان را بزمين بدوزد، ولي شرايطژئوپليتيكي منطقه، وضعيت ائتلاف عربي، پيروزيها و اعتلاي مقاومت سر فراز، همه نشان از اثر كردن جدي جام زهر هست كه سرنگوني محتوم رژيم را بدنبال دارد. تا نظرشما چه باشد.
راستي دم مجاهدين گرم كه جام زهر را به حلقوم اين وطنفروشان ريختند. 
اين هنر واقعي هست اي بي هنر
محمود نيشابوري