تصاويري از تظاهرات دلواپسان توافق اتمي در اصفهان : دلواپس بوديم اكنون معترضيم

 فضای جشن و پیروزی‌نمایی رژیم در مورد زهرخوران هسته‌یی، يك روز هم  دوام نیاورد و اکنون آنچه حتی بر فضای تبلیغاتی رژیم حاکم است، بیشتر ابراز نگرانی و وحشت از پیامدهای توافق وین و به‌خصوص آینده‌ی کار است.  تظاهرات دلواپسان در اصفهان در جريان مراسم خاكسپاري شماري از پاسداران رژيم بيانگر تشديد تضادهاي دروني رژيم نه فقط در راس بلكه در نيروهاي پايين  در سطح جامعه مي باشد كه اندكي پس از زهر خوري خامنه اي در اصفهان شاهد آن هستيم. دلواپساني كه اكنون خود را معترض مي نامند.  تصاويري پر از طنز و طعنه  در فضاي مجازي توسط كاربران شبكه هاي اجتماعي كه گوياي موقعيت خامنه اي در ميان پاسداران و بسيجي هاي دلواپس پس از عقب نشيني از تمام خط قرمزهايي كه تا آخرين دقايق مذاكرات اتمي مي كشيد و بعد معلوم شد دروغ و شيادي بيش نبوده و براي  حفظ ظاهري و پوشالي موقعيت خود و فريب نيروهايش اين ترفند را به كار برده است بيان يك حقيقت به طرزي هشيارانه است. هشياري جامعه اي كه با انگشت گذاشتن روي نقاط ضعف و آسيب پذير رژيم در جستجوي فرصت براي تعرض وبه زير كشيدن تماميت آن است.  
خامنه‌ای در سخنان اخير خود در نمایش رژيم براي نماز عید فطر بعد از کلی به نعل و به میخ زدن، یکباره شروع به شاخ و شانه کشیدن کرد تا به خیال خودش با غبارآلود کردن فضا، روی شکاف ناشی از زهر را در نظام آخوندی تا جایی که می‌تواند بپوشاند. بعد هم بلافاصله در صحبتی که جمع کارگزاران رژیم و سفیران کشورهای اسلامی داشت، منظورش از این دود و دمها را روشن کرد. از جمله گفت: «از این قضایای هسته‌یی و غیرهسته‌یی اینها دو دستگی درست نشود، بالاخره یک کاری است دارد انجام می‌گیره مسئولانی دارد، دنبال می‌کنند… در مردم نباید دو دستگی به‌وجود بیاید دشمن این را می‌خواهد».
اما در بدنه رژيم هم كسي تره براي ولي فقيه خٌرد نكرد و يك رسانه رژيم  از تظاهرات دلواپسان نظام در اصفهان كه از باند ولي فقيه هستند با شعار ”خون شهيدان ما قابل اٌكسيد نيست” خبر داد. يك رسانه رژيم  در اين رابطه مي نويسد «به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اصفهان شرق طی مراسم تشییع پیکر پاک ۶ شهید در اصفهان، برخی از مردم حاضر در این مراسم خواستار شفاف سازی در خصوص مذاكرات هسته ای شدند.»
پس علت این همه دود و دم و قدرت‌نمایی پوشالی خامنه اي  معلوم شد. تظاهرات در اصفهان شكاف و چند  دستگي در رژيم را نشان ميدهد و وحشت از این‌که خشم متراکم مردم به‌ویژه جوانان از شکاف ناشی از خوردن زهر فوران کند و سیل
، فاسدترین و سیاه‌ترین دیکتاتوری معاصر را به زباله‌دان تاریخ پرتاب کند. خامنه‌ای که خودش در رأس این نظام به‌زانو درآمده است، بهتر از هر کسی می‌داند که چطور روی یک میدان مین ایستاده و به‌محض هر حرکتی انفجارها شروع می‌شود.
اما دیگر دوران مفتخوری برای آخوندها سپری شده و این تنها شروع عقب‌نشینی است. آتش زیرخاکستر اعتراضات اجتماعی و لشگر بیکاران و گرسنگان، که آخوند روحانی تا دیروز با وعده «رفع تحریمها» تلاش می‌کرد بر آن مهار بزند، الآن در کمین خشم جوانان و لشگرهای بیکاران و گرسنگان قرار گرفته است. نگاه کوتاهی به اخبار اعتراضات چند روز گذشته این واقعیت را روشن می‌کند. از جمله این اعتراضات تجمع اعتراضی در بوکان علیه جنایت اسیدپاشی مزدوران خامنه‌ای بود. شامگاه پنجشنبه 25تیرجمع بزرگی از جوانان و زنان بوکان با اعلام قبلی دست به تجمع اعتراضی زدند و با شعارهای «نه به خشونت علیه زنان» و «داعش این جا جای تو نیست» خشم خود را نسبت به عوامل رژیم ابراز کردند. کارگزاران رژیم از جمله فرماندار مزدور شهر، قبل از شروع تجمع، با احضار چند نفر به آنها نسبت به هر گونه تجمع اعتراضی هشدار داده و تهدید کرده بود که برخورد تندی خواهند داشت. اما زنان و جوانان بوکان بدون کمترین اعتنایی به این تهدیدها تجمع اعتراضی را درست در مقابل مقر همین کارگزار رژیم برپا کردند و علیه جنایت ایادی رژیم ابراز نفرت نمودند. کارگزاران رژیم در وحشت از گسترش دامنه این آتش، از آوردن نیروهای رسمی سرکوبگر به صحنه خودداری کردند و با وارد کردن مزدوران اطلاعاتی و لباس‌شخصی به‌صورت گله‌ای تلاش کردند که جمعیت را پراکنده کنند. اما موفق نشدند و این تجمع اعتراضی با اعلام خواستهای شرکت کنندگان پایان یافت.